Heureka je služba, která jde za hranice dosavadních srovnávačů cen, katalogů obchodů nebo magazínů o spotřebním zboží. Jejím cílem je provázat všechny tyto zdroje do jednoho místa a poradit uživateli již od počátku jeho nákupního rozhodování - především co si koupit a kde si to koupit. Certifikát "Ověřeno zákazníky" řeší otázku "kde si produkt koupit a neprohloupit".
Aby Heuréka dokázala doporučit nejlepší obchod, musí zvážit mnohem více aspektů, než jen cenu. Kvůli odbourání strachu z on-line nakupování a pro zamezení špatných zkušeností musí zohledňovat především kvalitu služeb obchodu (od přehlednosti stránek, uvádění kompletní informace o ceně, dodací lhůty, řešení reklamací, ...). Na internetu dnes existují možnosti anonymně hodnotit obchody - je to skvělý prostor pro pošpinění konkurencí a pro sebechválu ze strany obchodu, bohužel informační hodnota je velmi malá. Proto "Ověřeno zákazníky" se ptá opravdu jen uživatelů, kteří v obchodě nakoupili. 6 dní po provedení nákupu jim pošle cílený dotazník, který mají možnost vyplnit. Cílem tedy je získat objektivní a ověřený názor na kvalitu obchodu, který dá vyniknout kvalitě a minimalizuje falešná hodnocení.
Služba je poskytována zcela zdarma. Jediným nákladem je integrace do obchodu, která zajistí plně automatickou operaci provedenou po každém dokončení nákupu uživatelem.
Návod na zavedení služby naleznete zde