Co znamenají data na detailu obchodu s Ověřeno zákazníky? Kde se berou a jak se počítají?
% zákazníků by doporučilo obchod svým známým
Jedná se o otázku v dotazníku „Doporučil(a) byste obchod svým známým?“. V tomto případě doporučuje obchod 97% zákazníků, tzn. že 98% zákazníků za posledních 90 dní zaškrtlo možnost „doporučuji“ a 2% zákazníků „ne, nedoporučuji“. Všechny dostupné statistiky na detailu obchodu jsou aktuální za posledních 90 dní a jsou přepočítávány dvakrát denně.
Další zobrazovaná data, kterými jsou celková spokojenost, dodací lhůta, přehlednost obchodu, kvalita komunikace a kvalita dopravy, se též přepočítávají dvakrát denně a sledují se za období posledních 90 dní. Na tomto příkladu je hodnocení celkové spokojenosti 4.7 hvězdičky z 5, tzn. 94%. Toto procentuální hodnocení se zobrazuje na ikonkách certifikátu Ověřeno zákazníky, které máte možnost si po získání tohoto certifikátu stáhnout a umístit na svůj web. Máte na výběr z pěti různých podob ikonky a stáhnout si je můžete v administraci pod záložkou Ověřeno zákazníky. Vyjížděcí widget zobrazuje, kolik zákazníků by doporučilo obchod a hvězdičkové hodnocení. K dispozici jsou dvě varianty (pravá, levá) a stáhnout si je též můžete poté v administraci pod záložkou Ověřeno zákazníky.
Posledními údaji, které u detailu vašeho obchodu můžete nalézt jsou procenta kolika zákazníkům zboží dorazilo v pořádku, kolika zákazníkům zboží dorazilo do 6 dní a průměrná doba dodání ve dnech. Všechna tato procenta vychází z hodnotících dotazníků, tedy z toho, co zákazníci skutečně vyplnili a to za posledních 90 dní. Pokud tato data nemáte u obchodu dostupná, tak vaši zákazníci tyto nepovinné kolonky v dotazníku nevyplnili.
Proč se mi ve výpisu eshopů nezobrazuje počet hodnocení?
Obchod na prvním řádku již dosáhl certifikátu Ověřeno zákazníky (viz logo OZ) a hvězdičky zobrazují celkovou spokojenost zákazníků s obchodem, počet recenzí určuje počet hodnocení s textem.
Druhý obchod prozatím neobdržel žádné hodnocení, případně těchto hodnocení má méně než 10. Pokud obchod má hodnocení více než 10 hodnocení, ale prozatím nedosáhl certifikátu (buď z důvodu nízkého počtu hodnocení nebo nezavedení služby), zobrazuje se jen celková spokojenost obchodu pomocí hvězdiček.
Třetí obchod zatím ještě nezískal certifikát Ověřeno zákazníky. Zobrazuje se pouze počet vyplněných hodnocení.