Informace o uživateli

Odhlásit se
Administrace e-shopu
  • Nastavení
    • Přidat obchod
  • Nápověda a aktuality
    • Průvodce Heurekou pro e-shopy
    • Podmínky a důležité dokumenty
    • Přehled shop systémů

Dny dopravy zdarma - nejčastější dotazy

  • Základní informace o akci
  • Jak akce dopadla v předchozích letech?
  • Fungování akce v Heureka Košíku
  • Jak je možné akci podpořit?

 

Jak se s e-shopem zapojit?

V administraci v menu po levé straně pod záložkou Dny dopravy zdarma můžete potvrdit a schválit podmínky pro účast (bude zobrazena až po spuštění registrace, cca 14 dní před akcí). Logo e-shopu se automaticky začne zobrazovat na speciální mikrositě do cca 1 hodiny.

 

Musí e-shop nabízet všechny druhy dopravy zdarma?

Stačí nabízet jeden druh dopravy zdarma. Vždy však e-shop musí zajistit neúčtování dopravy u všech objednávek nad hodnotu 300 Kč včetně DPH, bez ohledu na váhu produktu. Pokud tedy např. chcete nabízet zdarma pouze DPD, ale není možné skrz tohoto přepravce dopravit např. lednici, pak je nutné nabídnout jiného přepravce zdarma.

 

Co kromě registrace musí e-shop pro správné fungování v akci splnit?

Pokud je e-shop do akce Dny dopravy zdarma registrován přes rozhraní Heureky, poté v XML souboru ani adminu Heureky žádné ceny doprav nemění. Heureka se sama postará o to, aby u registrovaných e-shopů byla ikonka a text DOPRAVA ZDARMA. Na e-shopech poté je, aby na svých webech pracovali již od 9h s dopravou zdarma.

 

Akce se týká pouze zákazníků z Heureka.cz?

Ne, nikoli. Dny dopravy zdarma je celorepubliková akce pro všechny zákazníky, který v zapojených e-shopech v průběhu akce uskuteční objednávku nad 300 Kč vč. DPH a to jakýmkoli způsobem.

 

Jak bude akce fungovat v Heureka Košíku?

Heureka podpoří zapojené e-shopy v Košíku v rámci Dny dopravy zdarma a po celou dobu akce nebude účtovat provize za dokončené objednávky!

Pro všechny e-shopy zapojené do Košíku platí v rámci akce Dny dopravy zdarma stejné podmínky jako pro všechny ostatní zapojené e-shopy.

E-shopy v Heureka Košíku, které se nebudou chtít zapojit do Dny dopravy zdarma budou na čas akce z Košíku deaktivovány!

Další podrobné informace o fungování akce v košíku naleznete zde.
 

V případě dotazů nás kontaktujte na emailu [email protected], nebo na tel. 488 570 070.
 

Může obchod v rámci DDZ účtovat poplatek za dobírku? 

Dobírka může být zpoplatněna za předpokladu, že nebude jediným způsobem platby, který budete po dobu akce nabízet. 

Zákazník musí mít možnost zvolit alespoň jednu z doprav, která bude kompletně zdarma. Zároveň platí, že poplatek za dobírku nesmí být navýšen proti jeho běžné výši, účtované mimo akci.
Heureka

U nás najdete přes 29 000 000 produktů a 38 100 internetových obchodů

O Heurece

  • Co je Heureka?
  • Kontakty
  • Podmínky používání
  • Volná pracovní místa
  • Pro média
  • Heureka bloguje
  • Blog HeurekaDevs

Pro zákazníky

  • Jak nakoupit
  • Heureka v mobilu
  • Heureka radí
  • Nakupte přímo u nás
  • Nastavení souhlasu
  • Užívání cookies
  • Ochrana soukromí
  • Bezpečná platba kartou Bezpečná platba kartou

Pro partnery

  • Administrace e-shopu
  • Registrovat nový e-shop
  • Služby pro e-shopy
  • Heureka Marketplace
  • Služby pro značky
  • Datové přehledy
  • Affiliate program
  • Edukační videa
  • Nápověda

Projekty

  • Ověřeno zákazníky
  • ShopRoku
  • ProduktRoku
  • Certifikace partnerů
  • Black Friday
  • Udržitelný e-shop

Zákaznická linka

+420 488 570 070

Sledujte nás na sociálních sítích

Copyright © 2007–2025, Heureka Group a.s., všechna práva vyhrazena.