Stavíte na tom, že investice se vám musí ihned vrátit? Poradíme vám, jak optimalizovat feed a zvýšit konverze.
Už jsme naznačili, že uživatelé na Heurece jsou rozhodnutými zákazníky a nehoní se pouze za cenou. Abyste si byli jistí, že se vám investice do Heureky vždy vyplatí, připravili jsme pro vás nástroj měření konverzí. Díky této bezplatné službě si můžete velice rychle a jednoduše změřit efektivitu vašeho zobrazování na Heurece. Zjistíte, které kategorie a produkty z Heureky se vám nejvíce prodávají a na které byste se mohli ještě zaměřit.
Dále můžete využít i naše reporty, kde najdete informace o trhu a produktech, které vás zajímají a které prodáváte, včetně konkrétní informace o proklikách z Heureky do vašeho obchodu.
Tak neváhejte, přidejte váš obchod na Heureku a sami si můžete změřit a spočítat, kolikrát se vám investovaná koruna vrátí.