Služba Ověřeno zákazníky slouží k získávání kvalitní zpětné vazby od vašich reálných zákazníků a pomáhá budovat důvěryhodnost vašeho obchodu. Nabízíme ji ve třech úrovních:
Start (zdarma)
Profi (499 Kč/měs.)
Enterprise (cena individuálně)
Úroveň Profi získají zdarma (bez bonusových kreditů) e-shopy, které za posledních 12 kalendářních měsíců reálně utratily alespoň 6 000 Kč v rámci PPC služeb na Heurece a Heureka Marketplace (tj. jejich odečet dosáhl nebo překročil tuto částku)
Úroveň Enterprise získají zdarma (bez bonusových kreditů) e-shopy, které za posledních 12 kalendářních měsíců reálně utratily alespoň 24 000 Kč v rámci PPC služeb na Heurece a Heureka Marketplace (tj. jejich odečet dosáhl nebo překročil tuto částku).
Součástí programu Ověřeno zákazníkem je také možnost získat prestižní certifikát Ověřeno zákazníkem. Tento certifikát odráží spokojenost vašich zákazníků a pomáhá budovat důvěru u nových zákazníků. Certifikát je k dispozici ve dvou variantách – modré a zlaté. Více se dozvíte v článku Ikonky a widgety ze služby Ověřeno zákazníky.
Pro získání certifikátu Ověřeno zákazníky je třeba, aby byl na vašem webu správně vložený potřebný skript – tím budou osloveni skuteční zákazníci e-shopu. Nerozlišuje se, zda zákazník našel obchod na Heurece či jiném internetovém srovnávači cen, nebo nakoupil napřímo. Je třeba mít dostatečný vzorek respondentů a to vždy za období posledních 180 dní. Přesný počet potřebných hodnocení k získání certifikátu závisí na několika faktorech – orientačně se toto množství pohybuje v desítkách až stovkách (v závislosti na úrovni certifikátu).
Můžete získat dva druhy certifikátu – modrý, nebo zlatý. Více se dozvíte v článku Ikonky a widgety ze služby Ověřeno zákazníky.
Statistiky spokojenosti pravidelně vyhodnocuje náš systém – vše probíhá automaticky a není možné provést manuální zásah. Proto nejsme schopni určit přesný čas získání certifikátu. Vše je ale nastaveno tak, aby ho kvalitní a důvěryhodné e-shopy získaly co nejdříve.
Pro lepší přehled o tom, z jakých zdrojů čerpáme data pro zjištení procentuální spokojenosti zákazníků, doporučujeme sledovat statistiku dotazníků z Vašeho e-shopu přímo v Heureka administraci. Filtr s daty neměňte, protože už máte předdefinované období posledních 90 dní, za které počítáme statistiku.