Recenze zákazníků hrají podstatnou roli při vybírání e-shopu, ve kterém budou lidé nakupovat. Významným způsobem zvyšují důvěryhodnost vašeho e-shopu, odhalují slabé a silné e-shopy. Pomáhají zákazníkům orientovat se v kvalitě obchodníků. Čím dál více se rozevírají nůžky mezi dobrými e-shopy a všemi ostatními. Důležité je tuto oblast nepodceňovat a komunikovat se zákazníky správným způsobem.
Recenzi uživatele nelze smazat. Pamatujte na to, na základě žádostí obchodů, není možné recenzi uživatele smazat . Systém recenzí na Heurece je nezávislý a nelze do něj zasahovat. Vždy je lépe na situaci pozitivně a klidně zareagovat, vysvětlit důvody a postavit se k reakcím čelem. Více informací o Pravidlech odpovědnosti za obsah recenzí naleznete v našich Obchodních podmínkách.
Konzistence v komunikaci. Vždy ve své komunikaci buďte konzistentní. Vy i vaši zaměstnanci by měli být vždy o všem dokonale informováni. Zákazníkovi se nesmí dostávat dvou různých odpovědí na stejnou otázku. Vždy buďte slušní, pište pokud možno spisovně a s milým, chápajícím tónem.
Odhadnutí situace. Ať už se děje cokoli, pozorně naslouchejte zákazníkovi a odhadněte situaci. Zkuste pochopit, jak zákazník přemýšlí a co řeší. Jen tak budete schopni správně reagovat.
Znalost zákazníka / poznání zákazníka – nejen pro znalost cílových skupin svých zákazníků, ale i znalost toho, jak zákazníci k jednotlivým druhům komunikace přistupují, patří k umění dobrého obchodníka. Pozorujte své zákazníky a uživatele, budete vědět, jak s nimi komunikovat přímo i nepřímo.
U každé recenze můžete zanechat svůj komentář. Stačí se přihlásit do Heureka administrace a pak se vám u produktu který byl zakoupený ve vašem obchodě zobrazí možnost reagovat na nákup.
V případě, že vám reakce nelze přidat, zkuste promazat cookies nebo se přihlaste z jiného prohlížeče. Zároveň do reakcí nevkládejte nepovolené znaky, jako například emotikony. Pokud problém přetrvává, kontaktujte prosím podporu na [email protected]
U každé recenze můžete zanechat svůj komentář.
Na recenzi produktu je možné reagovat prostřednictvím původní Heureky. Stačí být přihlášeni do Heureka administrace a kliknout na tlačítko “Zobrazit původní Heureku” .
Poté se vám u produktu, který byl zakoupen ve vašem obchodu, a recenze byla přidána skrze dotaznik spokojenosti, zobrazí možnost “Reagovat”
Stejne tak můžete reagovat i na recenze obchodu z dotazníků, zde stačí být přihlášeni v Heureka administraci, a u vašich hodnocení se zobrazí možnost “Reagovat” :