Registraci je možné provést z patičky webové stránky Heureka.cz v sekci Pro partnery -> Registrovat nový e-shop, nebo na stránkách Heureka.group -> Pro e-shopy -> Registrovat nový e-shop.
Po vytvoření účtu vám odešleme e-mail, kde je potřeba účet potvrdit stisknutím tlačítka "Aktivovat účet". Jakmile budete mít účet aktivovaný, můžete se přihlásit.
Vyplníte název vašeho e-shopu, URL titulní stránky e-shopu, URL tzv. XML importu (pokud nevíte co máme na mysli, kontaktujte svého webmastera), svou e-mailovou adresu a své jméno coby kontaktní osoby. Ostatní údaje jsou na vás.
E-shop je přepnut do PPC režimu pokud má dobitý kredit, v opačném případě je aktivován do FREE režimu. E-shop musí projít manuální kontrolou administrátory Heureka.cz a do 2 pracovních dnů dojde ke schválení či zamítnutí e-shopu, o čemž jste informováni emailem na kontaktní osobu uvedenou v administraci. Při kontrole se porovnávají data uvedená v XML souboru s tím, co uvádíte na webu (dostupnost, cena, případně název produktu, GIFT, atd.), ale také se kontroluje uvedení obchodních podmínek a IČ provozovatele/prodejce.
Pro přeregistrování e-shopu je potřeba zaslat žádost o přeregistraci z aktuálního registračního e-mailu na e-mail [email protected]. Pokud nevíte, jaký je registrační e-mail vašeho e-shopu, stačí nás kontaktovat. E-mail, na který chcete e-shop přeregistrovat, je potřeba nejprve zaregistrovat na Heureka.cz jako uživatele.
Přeregistrací obchodu se automaticky převede i kredit.
Pokud je pod jedním uživatelem vedeno více obchodů a dochází k přeregistraci pouze jednoho obchodu, kredit zůstává u původního uživatele. V případě, že si přejete s kreditem naložit jinak, je třeba Váš požadavek blíže specifikovat v žádosti o přeregistraci.
Pokud se nejedná o stejný či podobný e-shop, který již máte na Heureka.cz registrovaný, můžete registrovat e-shop tak jako první. Tedy v administraci obchodu kliknout na Přidat obchod. Stejné e-shopy od jednoho obchodníka není možné mít na Heureka.cz registrované. Srovnání cen od stejných obchodníků, kde jsou stejné ceny i služby pro zákazníky, nemá pro zákazníky smysl.