XML reporty z Měření konverzí
Připravili jsme pro vás tři typy reportů z Měření konverzí, které by vám měly usnadnit práci s biddováním (nastavování vyšších cen za proklik oproti standardnímu ceníku Heureka.cz). Ve své administraci v záložce
Měření konverzí je možné zapnout / vypnout generování XML reportů. Při zapnutém generování se XML reporty ukládají vždy na pevnou URL adresu, na kterou můžete automaticky přistupovat. Reporty obsahují pouze produkty, které jsou v době generování zařazené do katalogu Heureky. Po zaškrtnutí generování je potřeba vyčkat do druhého dne, jelikož se XML reporty generují vždy přes noc.
-
denní report – generuje se každý den s daty za předchozí den a nemusí obsahovat všechny objednávky z měření konverzí, jelikož mohou mít 30 dnů zpoždění
-
7 denní report (doporučujeme) – generuje se každý den s daty za posledních 7 dní a nemusí obsahovat všechny objednávky z měření konverzí, jelikož mohou mít 30 dnů zpoždění. Pro průběžnou optimalizaci je však tento report ideální.
-
měsíční report – generuje se vždy první den v měsíci s daty za celý předminulý měsíc (takže např. 1.5. by se vygeneroval report za období 1.3. - 31.3.) a obsahuje všechny objednávky z měření konverzí
Ukázka XML reportu
<?xml version="1.0" encoding="utf-8"?>
<PRODUCTS>
<START_DATE><![CDATA[03-01-2012]]></START_DATE>
<END_DATE><![CDATA[03-31-2012]]></END_DATE>
<PRODUCT>
<SHOP_NAME>elektronický doutník J1800 Winning</SHOP_NAME>
<SHOP_URL>http://www.odkaz-na-obchod.cz/elektronicky-doutnik-j1800-
winning.html</SHOP_URL>
<SHOP_PRICE>449 Kč</SHOP_PRICE>
<HEUREKA_NAME>elektronický doutník Winning J1800 Disposable
Low</HEUREKA_NAME>
<HEUREKA_URL>https://obchod.heureka.cz/elektronicky-doutnik-winning-j1800-
disposablelow/</HEUREKA_URL>
<HEUREKA_MIN_PRICE>449 Kč</HEUREKA_MIN_PRICE>
<HEUREKA_PRICE_POSITION>2</HEUREKA_PRICE_POSITION>
<HEUREKA_STATS_CLICKS>3</HEUREKA_STATS_CLICKS>
<HEUREKA_STATS_CPC>0 Kč</HEUREKA_STATS_CPC>
<HEUREKA_STATS_TOTAL_COST>4,5 Kč</HEUREKA_STATS_TOTAL_COST>
<HEUREKA_STATS_TOTAL_ORDERS>0</HEUREKA_STATS_TOTAL_ORDERS>
<HEUREKA_STATS_SALES>0 Kč</HEUREKA_STATS_SALES>
<HEUREKA_STATS_COST_OF_SALES>0%</HEUREKA_STATS_COST_OF_SALES>
</PRODUCT>
.
.
.
<PRODUCTS>
Popis jednotlivých položek reportu
-
START_DATE - počáteční datum reportovaných dat
-
END_DATE – konečné datum reportovaných dat
-
PRODUCT - jeden váš produkt (nabídka) obsahující další položky s informacemi
-
SHOP_ITEM_ID - ID vaší nabídky
-
SHOP_NAME - název vaší nabídky
-
SHOP_URL - url vaší nabídky
-
SHOP_PRICE - cena vaší nabídky
-
HEUREKA_NAME - název produktu na Heurece (produkt ke kterému je vaše nabídka napárována)
-
HEUREKA_URL - url produktu na Heurece
-
HEUREKA_MIN_PRICE - nejnižší nabídka na Heurece
-
HEUREKA_PRICE_POSITION - pozice vaší nabídky na detailu produktu po seřazení dle ceny (pozice dle ceny je vždy aktuální pořadí produktu pro tu danou chvíli kdy se data reportují)
-
HEUREKA_AVG_POSITION - vážený průměr pozice vaší nabídky. Sběr dat probíhá každý den a počítá se za poslední 3 dny od data reportu (shodné s průměrnou pozicí na stránce "Nastavení individuálních cen za proklik" v administraci). Průměr se počítá pouze z kliků na nabídky, kdy se ukládá, na jaké pozici byla nabídka v době kliku. V případě, že na tuto položku nikdo za 3 dny neklikl, je to průměrná pozice za celou Kategorii, ve které se nabídka nachází. Pokud není ani průměrná cena na Kategorii, políčko bude prázdné.
-
HEUREKA_STATS_CLICKS - kliky (vztaženo na vaši nabídku)
-
HEUREKA_STATS_CPC - CPC (vztaženo na vaši nabídku)
-
HEUREKA_STATS_TOTAL_COST - celkové náklady (vztaženo na vaši nabídku)
-
HEUREKA_STATS_TOTAL_ORDERS - počet objednávek (vztaženo na vaši nabídku)
-
HEUREKA_STATS_SALES - obrat (vztaženo na vaši nabídku)
-
HEUREKA_STATS_COST_OF_SALES - náklady z obratu (vztaženo na vaši nabídku)