Měření konverzí je nástroj poskytující informace o tom, kolik uživatelů prokliknuvších se z Árukereső také dokončilo nákup v e-shopu. A to až na úroveň konkrétních kategorií a produktů. Zkrátka, měření konverzí vám řekne, jak se vám vyplatí inzerce na Árukereső. Službu Měření konverzí může využít každý e-shop zaregistrovaný na Árukereső.
K měření konverzí je třeba do e-shopu implementovat skript Měření konverzí. Na jeho základě se ve statistikách prokliků (v administraci obchodu na Árukereső – Partnerský Portál) zobrazí informace o počtu prokliků a u jakých produktů došlo k objednávce. Konverze se mohou započítat až 30 dnů po prokliku.
API kód a skript si vyžádejte v administraci obchodu v záložce: Árukereső -> Statisztikák -> Konverziómérés.
Zde se zobrazí část kódu, kterou je nutné vložit na stránku potvrzující objednávku. Oranžový zástupný symbol musí být nahrazen skutečnými údaji objednávky.
'API_KEY' Jedinečný klíč API
'ORDER_ID'ID objednávky
'PRODUCT_ITEM_ID' ID produktu
„PRODUCT_NAME“Název produktu
„SINGLE_PRODUCT_PRICE_VAT“ HRUBÁ cena produktu
„PRICE_VAT“ HRUBÁ cena produktu
'NUMBER_OF_PRODUCTS' Počet produktů
'CURRENCY' měna
Ve všech případech je za implementaci a správnost předávaných dat odpovědný partner. Kód skriptu musí být umístěn v hlavičce dokumentu HTML <head></head> před všechny ostatní skripty.
Dokumentaci pro implementaci služby v různých programovacích jazycích (Javascript, Vue 3, React, PHP) najdete v administraci obchodu.
V případě, že využíváte některé z těchto řešení, (Melyik webshop engine-en érhető el a szolgáltatás?) probíhá implementace přes poskytovatele.. Nevkládejte tedy prosím kód ručně na webové stránky, jinak systém zobrazí nesprávné údaje.