Informace o uživateli

Odhlásit se
Administrace e-shopu
  • Nastavení
    • Přidat obchod
  • Nápověda a aktuality
    • Průvodce Heurekou pro e-shopy
    • Podmínky a důležité dokumenty
    • Přehled shop systémů

Co je Balíkobot a v čem vám usnadní život a podnikání?

Balíkobot je služba, která za vás obstará spoustu časově náročných administrativních úkonů spojených s expedicí balíků. Ušetří vám nespočet rutinního klikání a přihlášování do systémů dopravců. Ve většině případů je vše zprovozněno už do druhého dne!

Výhody a funkce Balíkobotu:

  • Vše ovládáte přímo ze svého systému.
  • Služba validuje vstupní data o zásilkách.
  • Okamžitě vrací štítky dopravců – po jednom i hromadně.
  • Propisuje čísla zásilek/tracklinky přímo do vašeho systému.
  • Když je třeba, na klik štítky smaže.
  • S Balíkobotem získáte okamžitý přehled o aktuálním stavu zásilky:
    • dokážete rychle zareagovat zákazníkovi, který volá s dotazem, kde má zásilku,
    • můžete motivovat klienty vyzvednout zásilku čekající na výdejním místě.
  • Na změnu stavu zásilky můžete navázat další aktivity pro zpříjemnění zákazníkovy uživatelské zkušenosti:
    • můžete odeslat e-mail s poděkováním nebo motivací k dalšímu nákupu,
    • nebo pošlete finální faktury e-mailem, díky čemuž neřešíte dobropisy.

Součástí služby je zákaznická podpora na telefonu – jeden kontakt pro jakékoli potřeby klientů: +420 227 272 200 a [email protected].

Balíkobot je integrován vždy přímo do vašeho systému. Seznam podporovaných systémů najdete zde: https://www.balikobot.cz/integrace/. 

Jestli jste svůj systém nenašli, kontaktujte svého dodavatele systému nebo rovnou Balíkobot.
 

Na Balíkobot můžete přes API napojit i svá vlastní řešení.

 

Co potřebuji, abych mohl Balíkobot používat

  1. Mít zasmluvněné dopravce a služby, které chci přes Balíkobot používat,
  2. dostupnou službu Balíkobot ve svém systému nebo možnost se na Balíkobot napojit
  3. a především chuť inovovat a zlepšit expedici.

Propojení expedičního systému s Balíkobotem

  • Po uzavření spolupráce s Balíkobotem získáte přístup do klientské zóny Balíkobotu na stránkách www.balikobot.cz, kde mj. najdete také API přístupy pro propojení s expedičním systémem.
  • Nastavíte si zde formát štítků (A4 nebo pro kotoučové tiskárny) a své údaje (údaje o odesílateli).

Nastavení je napříč systémy individuální. V případě e-shopových systémů si klienti nejčastěji vystačí s návodem na webu systému nebo jeho partnera, přičemž nastavení a vyzkoušení nezabere v průměru více než půl hodiny.

Obvykle stačí jednorázově:

  1. vyplnit API přístupy v expedičním systému,
  2. propojit dopravce a jeho služby v košíku s Balíkobotem,
  3. nastavit, které formy úhrady jsou pro Balíkobot dobírkové.

    Pokud je to možné, doporučujeme tím nekončit a dále si nastavit:
     
  4. jak se budou automaticky přepínat stavy zásilek podle průběhu doručování
  5. a dle změny stavu zásilek si nastavit automatické odesílání e-mailových šablon.

Odkazy na některé externí návody/dokumentace, jak si nastavit Balíkobot:

E-shopové systémy:

  • Shoptet
  • Upgates
  • Eshop rychle
  • Fastcentrik

Open source systémy:

  • WooCommerce

Účetní systémy:

  • Pohoda / Money S3, S4, S5 / ABRA Flexi a další

Pro nastavení na míru, nebo ve složitějších ERP a WMS systémech doporučujeme obrátit kontaktovat partnera systému, který nejen pomůže vše nastavit, ale i zaškolit.

Jak dlouho to trvá?

To vždy záleží na expedičním systému a zasmluvněných dopravcích. Např. klienta na systému Shoptet s dopravci GLS a Zásilkovna napojíme do druhého dne.


Doporučujeme sice neřešit vše na poslední chvíli, ale s předstihem. I když byste nás ale kontaktovali uprostřed sezóny, zprovoznění služby nebude trvat déle.

 

 

Chcete zjistit své možnosti zjednodušení práce, snížení chybovosti a zrychlení expedice s Balíkobotem?
Vyplňte → registrační formulář ← a proberte to s odborníkem

 

 

 

Heureka

U nás najdete přes 29 000 000 produktů a 38 100 internetových obchodů

O Heurece

  • Co je Heureka?
  • Kontakty
  • Podmínky používání
  • Volná pracovní místa
  • Pro média
  • Heureka bloguje
  • Blog HeurekaDevs

Pro zákazníky

  • Jak nakoupit
  • Heureka v mobilu
  • Heureka radí
  • Nakupte přímo u nás
  • Nastavení souhlasu
  • Užívání cookies
  • Ochrana soukromí
  • Bezpečná platba kartou Bezpečná platba kartou

Pro partnery

  • Administrace e-shopu
  • Registrovat nový e-shop
  • Služby pro e-shopy
  • Heureka Marketplace
  • Služby pro značky
  • Datové přehledy
  • Affiliate program
  • Edukační videa
  • Nápověda

Projekty

  • Ověřeno zákazníky
  • ShopRoku
  • ProduktRoku
  • Certifikace partnerů
  • Black Friday
  • Udržitelný e-shop

Zákaznická linka

+420 488 570 070

Sledujte nás na sociálních sítích

Copyright © 2007–2025, Heureka Group a.s., všechna práva vyhrazena.