Balíkobot je služba, která za vás obstará spoustu časově náročných administrativních úkonů spojených s expedicí balíků. Ušetří vám nespočet rutinního klikání a přihlášování do systémů dopravců. Ve většině případů je vše zprovozněno už do druhého dne!
Součástí služby je zákaznická podpora na telefonu – jeden kontakt pro jakékoli potřeby klientů: +420 227 272 200 a [email protected].
Balíkobot je integrován vždy přímo do vašeho systému. Seznam podporovaných systémů najdete zde: https://www.balikobot.cz/integrace/.
Jestli jste svůj systém nenašli, kontaktujte svého dodavatele systému nebo rovnou Balíkobot.
Na Balíkobot můžete přes API napojit i svá vlastní řešení.
Nastavení je napříč systémy individuální. V případě e-shopových systémů si klienti nejčastěji vystačí s návodem na webu systému nebo jeho partnera, přičemž nastavení a vyzkoušení nezabere v průměru více než půl hodiny.
Obvykle stačí jednorázově:
Odkazy na některé externí návody/dokumentace, jak si nastavit Balíkobot:
E-shopové systémy:
Open source systémy:
Účetní systémy:
Pro nastavení na míru, nebo ve složitějších ERP a WMS systémech doporučujeme obrátit kontaktovat partnera systému, který nejen pomůže vše nastavit, ale i zaškolit.
To vždy záleží na expedičním systému a zasmluvněných dopravcích. Např. klienta na systému Shoptet s dopravci GLS a Zásilkovna napojíme do druhého dne.
Doporučujeme sice neřešit vše na poslední chvíli, ale s předstihem. I když byste nás ale kontaktovali uprostřed sezóny, zprovoznění služby nebude trvat déle.
Chcete zjistit své možnosti zjednodušení práce, snížení chybovosti a zrychlení expedice s Balíkobotem?
Vyplňte → registrační formulář ← a proberte to s odborníkem