Informace o uživateli

Odhlásit se
Administrace e-shopu
  • Nastavení
    • Přidat obchod
  • Nápověda a aktuality
    • Průvodce Heurekou pro e-shopy
    • Podmínky a důležité dokumenty
    • Přehled shop systémů

Árukereső bidding

Bidding je ve zkratce nástroj ke zvýšení ceny prokliku (CPC) u jednotlivých produktů. Díky němu se můžete zobrazit na třech horníh pozicích doporučených nabídek v detailu produktu. Tuto službu je možné využít u produktových karet, na které jsou umístěny nabídky alespoň čtyř prodejců.

Cena za proklik

Cena za proklik musí být stejná nebo vyšší než stanovená minimální cena na danou sekci. Ve chvíli, kdy se se svým produktem nedostanete mezi doporučené obchody, je vám odečítána pouze základní cena z ceníku. U produktů do 250 HUF není cena prokliku účtována.

E-shop nastaví maximální cenu za návštěvníka, kterou je ochoten zaplatit. Obchody jsou následně seřazeny na základě nabídnuté ceny a dalších stanovených kritérií, jako jsou úroveň certifikátu Ověřeno zákazníky, průměrné hodnocení a cena produktu.

E-shop neplatí maximální nabídnutou cenu, ale pouze cenu potřebnou pro umístění na dané pozici.

Nastavení ceny prokliků probíhá v administraci či přímo v feedu. Pokud je pro produkt nastaven multiplikátor nabídky jak v administraci obchodu, tak ve feedu, náš systém zohlední multiplikátor uvedený v administraci obchodu. Příslušná částka se odečítá z kreditu, který je potřeba nabít předem.

 

Nastavení biddingu

Bidding v administraci obchodu

Možnost nastavení ceny za proklik najdete ve své Arukeresö administraci v záložce Árukereső -> Kiemelt megjelenés ->  Licit beállítások. 

 

V rozhraní najdete základní nastavení, nastavení kategorie a nastavení produktu. V případě použití všech tří možností nabídek najednou se řídíme tímto pořadímí: Nastavení produktu > Nastavení kategorie > Základní nastavení.

 

  • Základní bidding (Alap licit)

    V placeném PPC režimu jsou vaše produkty napárované do příslušných kategorií a nabídka se zobrazuje na produktové kartě.

  • Bidding kategorie (Kategória licit)

    V tomto nastavení s pomocí multiplikátoru určujete hodnotu násobku ceny za proklik v kategorii v porovnání se základní cenou.

  • Bidding produktu (Termék licit)

    V tomto nastavení s pomocí multiplikátoru určujete hodnotu násobku ceny za proklik na konkrétní produkt v porovnání se základní cenou.

 

Bidding ve Feedu

Ve feedu bidujete pomocí tagu MaxCPCMultiplier. Více informací můžete najít ve specifikaci xml/csv feedu.

 

Pro bidování ve feedu může použít seznam produktů pro automatizaci biddingu. Ten stáhnete ve své administraci v záložce Árukereső -> Kiemelt megjelenés -> További beállítások. Seznam obsahuje produkty partnerů uvedených v kategorii, základní ceny kategorií a aktuálně používaný multiplikátor nabídky. Tuto službu nabízíme pro obchody, které využívají prémiový balíček.

 

Automatický bidding 

Není nutné nabízet nejnižší ceny, stačí přihazovat podle správné strategie. Zvyšte své zisky z Árukereső tím, že využijete autobidovací nástroj Beed. Pokud vás zajímá více informací o této službě, můžete nás kontaktovat na e-mailové adrese [email protected].

 

Heureka

U nás najdete přes 29 000 000 produktů a 38 100 internetových obchodů

O Heurece

  • Co je Heureka?
  • Kontakty
  • Podmínky používání
  • Volná pracovní místa
  • Pro média
  • Heureka bloguje
  • Blog HeurekaDevs

Pro zákazníky

  • Jak nakoupit
  • Heureka v mobilu
  • Heureka radí
  • Nakupte přímo u nás
  • Nastavení souhlasu
  • Užívání cookies
  • Ochrana soukromí
  • Bezpečná platba kartou Bezpečná platba kartou

Pro partnery

  • Administrace e-shopu
  • Registrovat nový e-shop
  • Služby pro e-shopy
  • Heureka Marketplace
  • Služby pro značky
  • Datové přehledy
  • Affiliate program
  • Edukační videa
  • Nápověda

Projekty

  • Ověřeno zákazníky
  • ShopRoku
  • ProduktRoku
  • Certifikace partnerů
  • Black Friday
  • Udržitelný e-shop

Zákaznická linka

+420 488 570 070

Sledujte nás na sociálních sítích

Copyright © 2007–2025, Heureka Group a.s., všechna práva vyhrazena.