Bidding je ve zkratce nástroj ke zvýšení ceny prokliku (CPC) u jednotlivých produktů. Díky němu se můžete zobrazit na třech horníh pozicích doporučených nabídek v detailu produktu. Tuto službu je možné využít u produktových karet, na které jsou umístěny nabídky alespoň čtyř prodejců.
Cena za proklik musí být stejná nebo vyšší než stanovená minimální cena na danou sekci. Ve chvíli, kdy se se svým produktem nedostanete mezi doporučené obchody, je vám odečítána pouze základní cena z ceníku. U produktů do 250 HUF není cena prokliku účtována.
E-shop nastaví maximální cenu za návštěvníka, kterou je ochoten zaplatit. Obchody jsou následně seřazeny na základě nabídnuté ceny a dalších stanovených kritérií, jako jsou úroveň certifikátu Ověřeno zákazníky, průměrné hodnocení a cena produktu.
E-shop neplatí maximální nabídnutou cenu, ale pouze cenu potřebnou pro umístění na dané pozici.
Nastavení ceny prokliků probíhá v administraci či přímo v feedu. Pokud je pro produkt nastaven multiplikátor nabídky jak v administraci obchodu, tak ve feedu, náš systém zohlední multiplikátor uvedený v administraci obchodu. Příslušná částka se odečítá z kreditu, který je potřeba nabít předem.
Možnost nastavení ceny za proklik najdete ve své Arukeresö administraci v záložce Árukereső -> Kiemelt megjelenés -> Licit beállítások.
V rozhraní najdete základní nastavení, nastavení kategorie a nastavení produktu. V případě použití všech tří možností nabídek najednou se řídíme tímto pořadímí: Nastavení produktu > Nastavení kategorie > Základní nastavení.
V placeném PPC režimu jsou vaše produkty napárované do příslušných kategorií a nabídka se zobrazuje na produktové kartě.
V tomto nastavení s pomocí multiplikátoru určujete hodnotu násobku ceny za proklik v kategorii v porovnání se základní cenou.
V tomto nastavení s pomocí multiplikátoru určujete hodnotu násobku ceny za proklik na konkrétní produkt v porovnání se základní cenou.
Ve feedu bidujete pomocí tagu MaxCPCMultiplier. Více informací můžete najít ve specifikaci xml/csv feedu.
Pro bidování ve feedu může použít seznam produktů pro automatizaci biddingu. Ten stáhnete ve své administraci v záložce Árukereső -> Kiemelt megjelenés -> További beállítások. Seznam obsahuje produkty partnerů uvedených v kategorii, základní ceny kategorií a aktuálně používaný multiplikátor nabídky. Tuto službu nabízíme pro obchody, které využívají prémiový balíček.