Buďte o krok před konkurencí díky Cenovému Monitoringu!
Díky reportům z Cenového Monitoringu od Heureky můžete snadno a rychle sledovat svou konkurenci a na základě získaných dat optimalizovat svou cenovou politiku tím správným směrem. Neztrácejte čas ručním prohledáváním internetu!
-
Získáte pravidelný report dat z vybraných e-shopů či cenových srovnávačů, a to jak v rámci ČR, tak i zahraničí.
-
Aktualizace dat až 4x denně.
-
Reporty v excelu, XML, napojení skrze API pro integraci do interních systémů či přehledné dashboardy v Power BI.
Jaké informace díky Cenovému Monitoringu získám?
-
Za kolik se stejné zboží prodává na různých e-shopech a jaká je jeho skladová dostupnost.
-
Jaká je nabídka produktů v mém odvětví.
-
Rozhodující informace, pokud přemýšlíte o expanzi na další evropské trhy.
-
Zda není propad prodejů způsoben sníženou cenou u konkurence.
-
Jestli neprodáváte zboží moc levně a nepřicházíte o část marže.
Jaká data Cenový Monitoring poskytuje?
-
Ceny a dostupnost produktů konkurence,
-
upozornění na produkty pod cenou nebo příliš drahé produkty,
-
překryv produktů s konkurencí
-
a vývoj cen produktů v čase.
Přehledný dashboard
Pozice ceny konkurentů:
Překryv produktů s konkurencí a jejich skladovost:
je skladem
není skladem
neuvedeno
Vývoj ceny produktu:
Jak Cenový Monitoring funguje?
-
Předáte nám data o produktech, které chcete sledovat (XML, XLSX, API)
-
vytipujete si zdroje, které chcete sledovat,
-
Vaše data spárujeme s daty z vybraných sledovaných zdrojů,
-
následně data pročistíme a případně zlepšíme jejich napárování.
-
V případě složitějšího sortimentu je k dospozici manuální schvalovací systém, který zvyšuje přesnost spárování produktů.
-
Výsledky poté zasíláme emailem (CSV, XML, XLSX), vizualizujeme v Power BI nebo poskytujeme skrze API.
Jak mohu začít konkurenci monitorovat?
Naším cílem je spokojený klient s přístupem ke kvalitním datům. Proto před zahájením cenového monitoringu provádíme tzv. Proof of Concept – test na vašich reálných datech. Díky tomu získáte ukázku fungování nástroje a snadněji si nastavíte svá očekávání.
Jak na to:
-
Napište nám, jaké produkty chcete sledovat,
-
přidejte doplňující informace:
-
kolik produktů chcete monitorovat,
-
jaké zdroje chcete sledovat (e-shopy, cenové srovnávače),
-
jak často (1-4x denně)
-
a my vám připravíme ukázková data.
Poptávky posílejte kdykoli na [email protected]
Cenu za Cenový Monitoring stanovujeme individuálně podle specifických potřeb každého klienta. Na výslednou cenu mají vliv různé faktory, jako je počet sledovaných zdrojů, produktů, formát výstupů, frekvence aktualizace dat a také náklady spojené s ochranou proti tzv. antiscrapingu.
Tyto proměnné výrazně ovlivňují finální řešení i jeho cenu, proto každé nacenění vytváříme na míru konkrétnímu projektu.