Mějte přehled o online trhu ve svém segmentu
Díky Cenovému Monitoringu od Heureky můžete snadno a rychle sledovat, jaké produkty a za kolik prodávají vaši odběratelé. Hlídejte svou pozici na trhu pravidelnými reporty a neztrácejte čas ručním prohledáváním internetu!
-
Získáte pravidelný report dat z vybraných e-shopů či cenových srovnávačů a to jak v rámci ČR, tak zahraničí.
-
Aktualizace dat až 4x denně.
-
Reporty v excelu, XML, napojení skrze API pro integraci do interních systémů či přehledné dashboardy v Power BI.
Na jaké otázky díky Cenovému Monitoringu získám odpovědi?
-
Které e-shopy mají nejvíce zastoupené produkty vaší značky ve svém portfoliu?
-
Které produkty má konkrétní e-shop vyprodané a může je doobjednat?
-
Jaké produkty má konkrétní e-shop v nabídce a jaké z nich jsou pod doporučenou cenou?
-
Jaké produkty jsou v akci a jak velkou slevu na ně e-shop poskytuje?
-
Které produkty konkrétní e-shop vůbec nemá zalistované?
-
Jaká je nejvyšší a nejnižší cena produktu na trhu?
-
Jak se vyvíjela cena konkrétního produktu v čase?
Jaká data Cenový Monitoring poskytuje?
-
Ceny a dostupnost produktů na trhu,
-
produkty pod doporučenou cenou,
-
výpis produktů, které e-shopy nenabízejí,
-
vývoj cen produktů v čase.
Přehledný dashboard
Pozice ceny konkurentů:
Překryv produktů s konkurencí a jejich skladovost:
je skladem
není skladem
neuvedeno
Vývoj ceny produktu:
Jak Cenový Monitoring funguje?
-
Předáte nám data o produktech, které chcete sledovat (XML, XLSX, API)
-
vytipujete si zdroje, které chcete sledovat,
-
Vaše data spárujeme s daty z vybraných sledovaných zdrojů,
-
následně data pročistíme a případně zlepšíme jejich napárování.
-
V případě složitějšího sortimentu je k dospozici manuální schvalovací systém, který zvyšuje přesnost spárování produktů.
-
Výsledky poté zasíláme emailem (CSV, XML, XLSX), vizualizujeme v Power BI nebo poskytujeme skrze API.
Jak mohu začít konkurenci monitorovat?
Naším cílem je spokojený klient s přístupem ke kvalitním datům. Proto před zahájením cenového monitoringu provádíme tzv. Proof of Concept – test na vašich reálných datech. Díky tomu získáte ukázku fungování nástroje a snadněji si nastavíte svá očekávání.
Jak na to:
-
Napište nám, jaké produkty chcete sledovat,
-
přidejte doplňující informace:
-
kolik produktů chcete monitorovat,
-
jaké zdroje chcete sledovat (e-shopy, cenové srovnávače),
-
jak často (1-4x denně)
-
a my vám připravíme ukázková data.
Poptávky posílejte kdykoli na [email protected]
Cenu za cenový Monitoring stanovujeme individuálně podle specifických potřeb každého klienta. Na výslednou cenu mají vliv různé faktory, jako je počet sledovaných zdrojů, produktů, formát výstupů, frekvence aktualizace dat a také náklady spojené s ochranou proti tzv. antiscrapingu.
Tyto proměnné výrazně ovlivňují finální řešení i jeho cenu, proto každé nacenění vytváříme na míru konkrétnímu projektu.