Měření konverzí je nástroj, který vám ukáže mnoho užitečných informací. Řekne vám, kolik uživatelů, kteří se proklikli z Heureky, také dokončili nákup v e-shopu. Zjistit to můžete dokonce až na úroveň konkrétních kategorií a produktů. Zkrátka, měření konverzí vám řekne, jak se vám vyplatí inzerce na Heurece. Službu Měření konverzí může využít každý e-shop zaregistrovaný na Heurece.
Abyste mohli ve vašem e-shopu měřit konverze, je potřeba si v e-shopu implementovat skript Měření konverzí. Na jeho základě se vám ve statistikách prokliků (v administraci obchodu na Heurece) zobrazí, kolik prokliků a z jakých produktů se proměnilo v objednávku. Pokud tedy uživatel klikne na Heurece na produkt A ve dne 10.11., ale nakoupí ve vašem obchodě až 20.11. produkt B, tak se konverze zobrazí u prokliku, tedy 10.11. u produktu A. Konverze se mohou započítat až 30 dnů po prokliku.