Informace o uživateli

Odhlásit se
Administrace e-shopu
  • Nastavení
    • Přidat obchod
  • Nápověda a aktuality
    • Průvodce Heurekou pro e-shopy
    • Podmínky a důležité dokumenty
    • Přehled shop systémů

Co jsou jednonabídky?

Jedná se o takovou kartu produktu, v níž existuje pouze vaše nabídka bez jakékoliv konkurence. U těchto nabídek vám vždy budeme účtovat ceníkové CPC, není tedy třeba zde bidovat (bidding nebude mít efekt).
 

Jaká je viditelnost jednonabídek?

Jednonabídky jsou na Heureka.cz hůře dohledatelné, což ovlivňuje i jejich zobrazení mezi TOP produkty v kategorii. TOP produkty totiž řadíme dle oblíbenosti uživatelů, což znamená návštěvnost, prodeje a recenze. 

 

Co udělat pro zlepšení viditelnosti jednonabídek?
 

  • Doplnit do XML feedu veškeré parametry produktu, které znáte. Pokud zákazník hledá produkt s konkrétními požadovanými parametry, zobrazí se vaše nabídka pouze v případě, že jsou tyto parametry v souboru obsaženy.
  • Vždy se můžete podívat na konkrétní produkt. Tzn. ve které kategorii se nachází a jaké parametry může zákazník zadat ve filtrování.

    Jak parametry do XML souboru zadávat se zjistíte v naší nápovědě.

    Důležité je uvést také výrobce, ten se pak do XML feedu uvádí v tagu MANUFACTURER. Jak na to?

 

  • Dalším správným krokem je aktivace služby Heureka Marketplace. Marketplace je prodejní nástroj, díky kterému můžete své produkty prodávat jednoduše přímo přes Heureku, aniž by zákazník musel přejít na váš e-shop. Více informací zde.
  • Pokud je nabídka napárovaná na příslušnou produktovou kartu a zároveň dostupná přes Heureka Marketplace, je následně bezplatně zařazena i do produktové nabídky Google PLA (Product Listing Ads). Pokud tedy nabízíte unikátní zboží, zákazník, který vaši Heureka nabídku vyhledá přes Google (resp. Google PLA), je jen váš.
  • Další vhodnou službou pro jednonabídky jsou ProductAds. Tento reklamní systém vám umožní zviditelnit se na předních místech ve výpisu kategorie, výsledcích vyhledávání, na homepage nebo v detailu produktu (jako alternativní produkty). Zobrazení probíhá pomocí štítků jako HIT, TOP, Novinka, Akce atd. ProductAds fungují na aukčním principu s platbou za proklik a zobrazují se na první, čtvrté nebo sedmé pozici podle výše investice.

 

  • Zobrazení na úvodní stránce Heureky je možné na třetí, deváté, nebo dvanácté pozici.
  • Můžete cílit také na detail produktu, kde se jedná o zobrazení na první a druhé pozici alternativních produktů.


     

Více informací najdete na stránce ProductAds.

Heureka

U nás najdete přes 29 000 000 produktů a 38 100 internetových obchodů

O Heurece

  • Co je Heureka?
  • Kontakty
  • Podmínky používání
  • Volná pracovní místa
  • Pro média
  • Heureka bloguje
  • Blog HeurekaDevs

Pro zákazníky

  • Jak nakoupit
  • Heureka v mobilu
  • Heureka radí
  • Nakupte přímo u nás
  • Nastavení souhlasu
  • Užívání cookies
  • Ochrana soukromí
  • Bezpečná platba kartou Bezpečná platba kartou

Pro partnery

  • Administrace e-shopu
  • Registrovat nový e-shop
  • Služby pro e-shopy
  • Heureka Marketplace
  • Služby pro značky
  • Datové přehledy
  • Affiliate program
  • Edukační videa
  • Nápověda

Projekty

  • Ověřeno zákazníky
  • ShopRoku
  • ProduktRoku
  • Certifikace partnerů
  • Black Friday
  • Udržitelný e-shop

Zákaznická linka

+420 488 570 070

Sledujte nás na sociálních sítích

Copyright © 2007–2025, Heureka Group a.s., všechna práva vyhrazena.