Informace o uživateli

Odhlásit se
Administrace e-shopu
  • Nastavení
    • Přidat obchod
  • Nápověda a aktuality
    • Průvodce Heurekou pro e-shopy
    • Podmínky a důležité dokumenty
    • Přehled shop systémů

Co je to CSS program

CSS program (Comparison Shopping Service) vznikl na popud evropské komise, kdy Google na základě rozhodnutí soudu uvolnil část výsledků vyhledávání pro zbožové vyhledávače. Tato iniciativa má za cíl zvýšit konkurenci v reklamním prostoru Google Shopping Ads. V rámci Google Nákupů mohou e-shopy prostřednictvím CSS partnera inzerovat své produkty, což zvyšuje viditelnost jejich nabídek a potenciálně i jejich prodeje.

 

Co z CSS programu mohou e-shopy získat?

  1. Snížení nákladů na inzerci: Google nabízí pro kampaně vedené přes CSS partnera nižší ceny za prokliky (CPC). To znamená, že e-shop může získat více návštěvníků za nižší cenu, což zvyšuje efektivitu reklamních kampaní Shopping Ads a Performance Max.
  2. Vyšší viditelnost produktů: Produkty e-shopu jsou zobrazeny na předních pozicích v Google Nákupech. To znamená, že se dostanou před oči více potenciálních zákazníků.

 

Zapojení do CSS programu Heureka Group

Pro napojení můžete využít z balíčků PLUS a BASIC. Každý z balíčků obsahuje různé výhody a různé úrovně podpory z naší strany.

PLUS - 5000 Kč/měsíc

  • Obecné zvýhodnění v aukci,
  • možné zvýšení míry prokliku Shopping Ads reklam,
  • VIP podpora pro zapojený e-shop,
  • možnost konzultace Merchant Center a Shopping Ads.

BASIC - 1000 Kč/měsíc

  • Obecné zvýhodnění v aukci,
  • možné zvýšení míry prokliku Shopping Ads reklam.

U obou balíčků je samozřejmostí 1 měsíc zkušební doby, který můžete využít, abyste si otestovali jak se zapojení pod CSS program odrazí na vašich Shopping Ads a Performance Max kampaních.


K napojení pod naše CSS programy si připravte následující informace - ID Merchant Center, doménu e-shopu, balíček - BASIC, nebo PLUS a datum, ke které si budete přát pod náš CSS program připojit. Ve vámi vybraný den pošleme do vašeho Merchant Center žádost o napojení pod vybraný CSS program.

 

Před převodem je potřeba zkontrolovat

  1. Zdali je na úrovni Merchant Center nastavený alespoň jeden uživatel s právy administrátor.
  2. Zdali nám posíláte ID Merchant Center, nikoliv ID pokročilého účtu (MCA).
  3. Zdali je Merchant Center napojené pod pokročilý účet (MCA). Pokud ano, je potřeba počítat s tím, že dojde k odpojení převáděného Merchant Center od daného pokročilého účtu (MCA).

Co se pro mě po zapojením do programu změní?

Své kampaně budete moci spravovat stejně, jako je spravujete do nyní. Viditelná změna v reklamní jednotce, která převodem nastane, je změna štítku v Shopping Ads. Převodem pod náš CSS program uvidíte ve vaší reklamě Shopping Ads změněný štítek. Například při využití CSS programu Heureka.cz na „Z webu Heureka“.

Jak dlouho trvá přechod pod CSS program?

Převést vás pod náš CSS program zvládneme již za necelý den.

Jak funguje měsíční zkušební období?

Měsíční zkušební období začíná datem akceptace napojení pod CSS program z vaší strany. Doba trvání je 1 měsíc a před ukončením zkušebního období vás o této skutečnosti budeme informovat.

Je nutné, abych pro využívání některého z CSS programů v Heureka Group inzeroval na vašich porovnávačích?

Ne, pro využívání jakéhokoliv z CSS programů Heureka Group nemusíte inzerovat na žádném z našich porovnávačů.

Učící perioda kampaní v Google Ads

Po převodu pod jakýkoliv CSS program dojde k nastavení učící periody nad kampaněmi napojenými na převáděné Merchant Center. Z našich zkušeností učící perioda negativně neovlivňuje výkon kampaní a trvá 1-4 dny.

 

Po převodu pod CSS program Heureka Group

Po převodu pod některý z CSS programů Heureka Group doporučujeme sledovat výkon a případné změny kampaní proveďte nejdříve po 3 dnech po převodu kampaní.

Založení technického Merchant Center

Po převodu pod CSS programy Heureka Group, doporučujeme vytvořit takzvané technické Merchant Center. Technické Merchant Center je Merchant Center pod CSS programem Google Shopping a slouží k přístupu k nastavení porovnávačů. 

V případě, že dojde k převodu z CSS Google Shopping na jakýkoliv jiný CSS program, toto nastavení v Merchant Center zmizí. Z toho důvodu doporučujeme vytvořit technické Merchant Center a využívat jej právě pouze pro nastavení porovnávačů.

K vytvoření technického Merchant Center budete potřebovat Google účet, pod kterým není přiřazeno žádné Merchant Center. Pokud máte takový účet, pak můžete přejít na stránku Google for Retail, kde začnete registraci.

Nemusíte se obávat ztráty ověření a nárokování, tím že bude každé Merchant Center pod jiným CSS programem ke ztrátě ověření a nárokování nedojde.

 
Heureka

U nás najdete přes 29 000 000 produktů a 38 100 internetových obchodů

O Heurece

  • Co je Heureka?
  • Kontakty
  • Podmínky používání
  • Volná pracovní místa
  • Pro média
  • Heureka bloguje
  • Blog HeurekaDevs

Pro zákazníky

  • Jak nakoupit
  • Heureka v mobilu
  • Heureka radí
  • Nakupte přímo u nás
  • Nastavení souhlasu
  • Užívání cookies
  • Ochrana soukromí
  • Bezpečná platba kartou Bezpečná platba kartou

Pro partnery

  • Administrace e-shopu
  • Registrovat nový e-shop
  • Služby pro e-shopy
  • Heureka Marketplace
  • Služby pro značky
  • Datové přehledy
  • Affiliate program
  • Edukační videa
  • Nápověda

Projekty

  • Ověřeno zákazníky
  • ShopRoku
  • ProduktRoku
  • Certifikace partnerů
  • Black Friday
  • Udržitelný e-shop

Zákaznická linka

+420 488 570 070

Sledujte nás na sociálních sítích

Copyright © 2007–2025, Heureka Group a.s., všechna práva vyhrazena.