CSS program (Comparison Shopping Service) vznikl na popud evropské komise, kdy Google na základě rozhodnutí soudu uvolnil část výsledků vyhledávání pro zbožové vyhledávače. Tato iniciativa má za cíl zvýšit konkurenci v reklamním prostoru Google Shopping Ads. V rámci Google Nákupů mohou e-shopy prostřednictvím CSS partnera inzerovat své produkty, což zvyšuje viditelnost jejich nabídek a potenciálně i jejich prodeje.
Pro napojení můžete využít z balíčků PLUS a BASIC. Každý z balíčků obsahuje různé výhody a různé úrovně podpory z naší strany.
U obou balíčků je samozřejmostí 1 měsíc zkušební doby, který můžete využít, abyste si otestovali jak se zapojení pod CSS program odrazí na vašich Shopping Ads a Performance Max kampaních.
K napojení pod naše CSS programy si připravte následující informace - ID Merchant Center, doménu e-shopu, balíček - BASIC, nebo PLUS a datum, ke které si budete přát pod náš CSS program připojit. Ve vámi vybraný den pošleme do vašeho Merchant Center žádost o napojení pod vybraný CSS program.
Své kampaně budete moci spravovat stejně, jako je spravujete do nyní. Viditelná změna v reklamní jednotce, která převodem nastane, je změna štítku v Shopping Ads. Převodem pod náš CSS program uvidíte ve vaší reklamě Shopping Ads změněný štítek. Například při využití CSS programu Heureka.cz na „Z webu Heureka“.
Převést vás pod náš CSS program zvládneme již za necelý den.
Měsíční zkušební období začíná datem akceptace napojení pod CSS program z vaší strany. Doba trvání je 1 měsíc a před ukončením zkušebního období vás o této skutečnosti budeme informovat.
Ne, pro využívání jakéhokoliv z CSS programů Heureka Group nemusíte inzerovat na žádném z našich porovnávačů.
Po převodu pod jakýkoliv CSS program dojde k nastavení učící periody nad kampaněmi napojenými na převáděné Merchant Center. Z našich zkušeností učící perioda negativně neovlivňuje výkon kampaní a trvá 1-4 dny.
Po převodu pod některý z CSS programů Heureka Group doporučujeme sledovat výkon a případné změny kampaní proveďte nejdříve po 3 dnech po převodu kampaní.
Po převodu pod CSS programy Heureka Group, doporučujeme vytvořit takzvané technické Merchant Center. Technické Merchant Center je Merchant Center pod CSS programem Google Shopping a slouží k přístupu k nastavení porovnávačů.
V případě, že dojde k převodu z CSS Google Shopping na jakýkoliv jiný CSS program, toto nastavení v Merchant Center zmizí. Z toho důvodu doporučujeme vytvořit technické Merchant Center a využívat jej právě pouze pro nastavení porovnávačů.
K vytvoření technického Merchant Center budete potřebovat Google účet, pod kterým není přiřazeno žádné Merchant Center. Pokud máte takový účet, pak můžete přejít na stránku Google for Retail, kde začnete registraci.
Nemusíte se obávat ztráty ověření a nárokování, tím že bude každé Merchant Center pod jiným CSS programem ke ztrátě ověření a nárokování nedojde.