ShopRoku 2025
je tu! Registrace i hlasování běží od 1. 12. 2025 do 28. 2. 2026. Více o soutěži
najdete zde
a v levém menu v záložce ShopRoku.
Informace o uživateli
Odhlásit se
Administrace e-shopu
Nastavení
Přidat obchod
Nápověda a aktuality
Průvodce Heurekou pro e-shopy
Podmínky a důležité dokumenty
Přehled shop systémů
Doba párovacího procesu
Dobu párovacího procesu ovlivňuje především kvalita zaslaných informací prostřednictvím XML feedu, tedy:
Formát kategorizační cesty
V případě zaslání kategorizační cesty přesně podle našeho
stromu kategorií
spárujeme danou kategorii automaticky.
Jednoznačnost názvu nabídky
V ideálním případě by měla nabídka obsahovat pouze ty informace, které jsou
povinné pro zařazení
.
Dodržení posloupnosti jednotlivých informací v názvu dle specifikace může dobu párovacího procesu zkrátit.
EAN kód
Vyplněný
EAN kód
u nabídky může v kombinaci s kvalitními informacemi (název, kategorie, výrobce, parametry, atd.) výrazně zrychlit párovací proces.
Standardní doba párovacího procesu nabídky (především pro takové, které v kategoriích ještě nemáme) je následující:
Ve standardních kategoriích
4–7 dní
.
V kategoriích s
povinným EAN kódem
14–21 dní
.
V segmentu oblečení a móda pak
zhruba jeden měsíc
.