Heureka Marketplace je na základě důkladné kontroly ze strany Heureky postupně rozšiřován do jednotlivých sekcí. Zboží, které je možné zakoupit na Heurece, je v kategorii produktů označené ikonkou košíku s textem "Možné zakoupit přímo na Heureka.cz".
V případě, že produkt není skladem, jeho dostupnost není známá, nebo je produkt pro Marketplace neaktivní, pak není možné objednávku dokončit přímo na Heureka.cz a zákazník je pouze přesměrován na stránky e-shopu.
Heureka v obchodním případě vystupuje jako zprostředkovatel prodeje, proto veškeré úkony spojené se zpracováním objednávky zajišťuje e-shop, který je prodejcem zboží.
Dojde-li ke stornování objednávky, je potřeba aktualizovat její stav a je-li objednávka již uhrazena, na základě individuální domluvy s kupujícím peníze vrátit.
Pokud zákazník zvolí platbu předem (platba kartou, bankovní převod, online platební metody), zajišťuje platbu Heureka, a to prostřednictvím systému PayU. Obchodník má poté přes uživatelské rozhraní přístup k přehledu těchto plateb, a je oprávněn 1x denně zaslat Heurece požadavek k vyplacení zůstatku na virtuálním účtu PayU na svůj bankovní účet.
K převodu finančních prostředků dojde nejpozději do 3 pracovních dnů od přijetí požadavku k vyplacení zůstatku na virtuálním PayU účtu, přičemž platby mohou být vyplaceny pod jedním variabilním symbolem, případně je možné k příslušným platbám přiřadit jejich jedinečný variabilní symbol. Veškeré výplaty PayU účtu jsou současně exportovány do CSV souboru.
Dle OP je možné Heureka Marketplace dočasně deaktivovat např. z důvodu dovolené nebo nedostatečných prodejních kapacit maximálně na dobu 1 měsíce a to nejvýše 3x v kalendářním roce pro jeden e-shop. S žádostí o deaktivaci nás prosím kontaktujte na [email protected], z registračního emailu obchodu.
V případě trvalé deaktivace je třeba zaslat písemnou výpověď ze služby, podepsanou jednatelem služby.
Zde si můžete stáhnout Vzor formuláře pro trvalou dekativaci.
Důvodů může být více, ale nejčastěji je to z důvodu, že produkt není skladem (v tagu DELIVERY_DATE v XML feedu není hodnota 0), případně produkt nemá vyplněny všechny povinné parametry. Seznam povinných parametrů zde. Také doporučujeme kontrolu dostupnostního feedu, pokud je využívám. V případě, že je dle Vás vše v pořádku, doporučíme obrátit se na nás emailem na: [email protected]. V emailu prosím uveďte konkrétní odkaz/y z Heureky, kde se tlačítko „koupit na Heurece“, neobjevuje.