Dotazy z poradny
Odebírání dotazů vám může zvýšit konverzní poměr a pomoci vašemu e-shopu dostat se do hlubšího povědomí uživatelů Heureky. Jedná se o dotazy, které uživatelé zadávají v poradně v kategoriích, či u jednotlivých produktů.
Jak si odebírání dotazů nastavit?
Odebírání dotazů z poraden nastavíte v administraci vašeho e-shopu v záložce Dotazy z poraden. Do kolonky „Emaily (oddělujte čárkou):“ zadejte e-mail či e-maily, na které chcete dotazy zasílat.
Po zadání e-mailu je potřeba potvrdit, že se jedná skutečně o váš e-mail a poté kliknout na Přidat. Musí se jednat o e-mail, který je registrován na Heureka.cz jako uživatel. Pokud tento e-mail nemáte registrován, použijte tento odkaz.
Nyní je potřeba nastavit o jaké dotazy máte zájem. Kliknete tedy u e-mailu na „Nastavit“ a poté vyberete, zda chcete odebírat dotazy pouze od produktů, které prodáváte, či chcete odebírat i dotazy z kategorií, ve kterých nabízíte vaše produkty.
Odpovědi na dotazy
Pokud uživatel Heureky zadá dotaz do poradny, přijde vám oznámení e-mailem. Z e-mailu je potřeba se prokliknout na stránky Heureky a v poradně na dotaz odpovědět. Máte možnost odpovědět buď jako uživatel, nebo jako oficiální zástupce vašeho e-shopu.
Po zodpovězení dotazu je uživateli odeslán e-mail s odpovědí. Zároveň si můžete i vy při odpovědi zaškrtnout, že chcete obdržet reakci.