Faktura za provize z prodeje je vystavena vždy začátkem měsíce, a to za předchozí kalendářní měsíc. V záložce Faktury v administraci je ke stažení jak samotná faktura (PDF), tak i detailní report o zahrnutých objednávkách ve faktuře ve formátu CSV. Obojí je současně zasíláno i na e-mail.
Vyúčtování provizí probíhá ve dvou fakturách, a to podle způsobu platby, kterou si zákazník v objednávce zvolil:
Tuto fakturu prosím NEPLAŤTE!
Provize za objednávky zaplacené online platební metodou (přes platebního poskytovatele Adyen) jsou účtovány okamžitě, a to formou stržení z částky pro výplaty. Faktura proto slouží pouze jako doklad o již zaplacených provizích.
Více informací o formě účtování provizí a vyplácení plateb za objednávky hrazené online se dočtete v článku Jak se vyplácejí peníze za objednávky hrazené online platbou?
Tuto fakturu je nutné uhradit do data splatnosti uvedeném na faktuře.
V případě, že obchod v Heureka Marketplace nabízí platby na dobírku nebo bankovním převodem, budou tyto objednávky fakturovány zpětně. A to jednou za měsíc. Ve faktuře jsou zahrnuty vždy veškeré objednávky vytvořené v předchozím měsíci, nehledě na stav objednávky. Pouze stornované objednávky fakturovány nejsou.
Pokud dojde ke stornování objednávky až po uhrazení provize, bude tato provize dobropisována automaticky v další faktuře.