Jak funguje odesílá dotazníků spokojenosti?
Dotazník na obchod
Odesílá se v návaznosti na vámi vybranou úroveň:
-
Start - maximálně 15 dotazníků za kalendářní měsíc
-
Profi - maximálně 999 dotazníků za kalendářní měsíc
-
Enterprise - 1000+ dotazníků za kalendářní měsíc
Dotazníky spokojenosti se odesílají nejdříve šestý den od vytvoření objednávky. Primárně se však řídíme tagem DELIVERY_DATE a odesíláme dotazníky v návaznosti na reálnou dostupnost. V tomto případě je potřeba mít také správně uvedený tag ITEM_ID.
Dotazník na produkty
Odesílá se v případě, že obchod posílá společně s informací o objednávce i identifikátor produktu ITEM_ID. Produktové dotazníky se odesílají na všechny produkty (mimo zákonem nepovolené), nezávisle na zvolené úrovni. Doba odeslání produktového dotazníku je nastavena na 14 dní po odeslání dotazníku na obchod. V případě, že vyčerpáte limit pro dotazníky na obchod, produktový dotazník se stále odešle 14 dní po datu, ve kterém by byl standardně odeslán dotazník na obchod.
Služba Ověřeno zákazníky funguje zcela nezávisle, a proto je dotazník spokojenosti zasílán všem zákazníkům, kteří v internetovém obchodě nakoupili, v souladu s nastavenou úrovní služby. Nerozlišuje se, zda zákazník našel obchod na Heurece či jiném internetovém srovnávači cen, nebo nakoupil napřímo.
Občas se stane, že zákazníkovi dotazník nepřijde. Nejčastěji k tomu dochází z těchto důvodů:
-
Zákazník v minulosti projevil nesouhlas s příjmem těchto dotazníků spokojenosti.
-
Zákazník v průběhu objednávkového procesu nesouhlasil s účastí na hodnocení skrze dotazník a takto dokončená objednávka se pak nezaevidovala do našeho systému. Tento souhlas není možné udělit zpětně.
-
Pokud zákazník ve vašem obchodě vytvoří více než jednu objednávku během 14 dnů, obdrží pouze jeden e-mail s dotazníkem na hodnocení obchodu, který bude datován k první objednávce. Pokud jsou ve všech objednávkách správně uvedeny produkty pomocí ITEM_ID, bude produktový dotazník odeslán zvlášť ke každé objednávce postupně. Toto nastavení zamezuje zbytečnému spamování zákazníků.
Může se stát, že e-mail s dotazníkem spadne do spamového koše, případně do složky „Hromadné“ ([email protected]), nebo do složky „Promoakce“ ([email protected]), proto doporučujeme kontrolu i těchto složek.