Informace o uživateli

Odhlásit se
Administrace e-shopu
  • Nastavení
    • Přidat obchod
  • Nápověda a aktuality
    • Průvodce Heurekou pro e-shopy
    • Podmínky a důležité dokumenty
    • Přehled shop systémů

Jak funguje odesílá dotazníků spokojenosti?

Dotazník na obchod

Odesílá se v návaznosti na vámi vybranou úroveň:

  • Start - maximálně 15 dotazníků za kalendářní měsíc
  • Profi - maximálně 999 dotazníků za kalendářní měsíc
  • Enterprise - 1000+ dotazníků za kalendářní měsíc

Dotazníky spokojenosti se odesílají nejdříve šestý den od vytvoření objednávky. Primárně se však řídíme tagem DELIVERY_DATE a odesíláme dotazníky v návaznosti na reálnou dostupnost. V tomto případě je potřeba mít také správně uvedený tag ITEM_ID.

Dotazník na produkty

Odesílá se v případě, že obchod posílá společně s informací o objednávce i identifikátor produktu ITEM_ID. Produktové dotazníky se odesílají na všechny produkty (mimo zákonem nepovolené), nezávisle na zvolené úrovni. Doba odeslání produktového dotazníku je nastavena na 14 dní po odeslání dotazníku na obchod. V případě, že vyčerpáte limit pro dotazníky na obchod, produktový dotazník se stále odešle 14 dní po datu, ve kterém by byl standardně odeslán dotazník na obchod.

Služba Ověřeno zákazníky funguje zcela nezávisle, a proto je dotazník spokojenosti zasílán všem zákazníkům, kteří v internetovém obchodě nakoupili, v souladu s nastavenou úrovní služby. Nerozlišuje se, zda zákazník našel obchod na Heurece či jiném internetovém srovnávači cen, nebo nakoupil napřímo.
 

Občas se stane, že zákazníkovi dotazník nepřijde. Nejčastěji k tomu dochází z těchto důvodů:

  • Zákazník v minulosti projevil nesouhlas s příjmem těchto dotazníků spokojenosti.
  • Zákazník v průběhu objednávkového procesu nesouhlasil s účastí na hodnocení skrze dotazník a takto dokončená objednávka se pak nezaevidovala do našeho systému. Tento souhlas není možné udělit zpětně.
  • Pokud zákazník ve vašem obchodě vytvoří více než jednu objednávku během 14 dnů, obdrží pouze jeden e-mail s dotazníkem na hodnocení obchodu, který bude datován k první objednávce. Pokud jsou ve všech objednávkách správně uvedeny produkty pomocí ITEM_ID, bude produktový dotazník odeslán zvlášť ke každé objednávce postupně. Toto nastavení zamezuje zbytečnému spamování zákazníků.

Může se stát, že e-mail s dotazníkem spadne do spamového koše, případně do složky „Hromadné“ ([email protected]), nebo do složky „Promoakce“ ([email protected]), proto doporučujeme kontrolu i těchto složek.

Heureka

U nás najdete přes 29 000 000 produktů a 38 100 internetových obchodů

O Heurece

  • Co je Heureka?
  • Kontakty
  • Podmínky používání
  • Volná pracovní místa
  • Pro média
  • Heureka bloguje
  • Blog HeurekaDevs

Pro zákazníky

  • Jak nakoupit
  • Heureka v mobilu
  • Heureka radí
  • Nakupte přímo u nás
  • Nastavení souhlasu
  • Užívání cookies
  • Ochrana soukromí
  • Bezpečná platba kartou Bezpečná platba kartou

Pro partnery

  • Administrace e-shopu
  • Registrovat nový e-shop
  • Služby pro e-shopy
  • Heureka Marketplace
  • Služby pro značky
  • Datové přehledy
  • Affiliate program
  • Edukační videa
  • Nápověda

Projekty

  • Ověřeno zákazníky
  • ShopRoku
  • ProduktRoku
  • Certifikace partnerů
  • Black Friday
  • Udržitelný e-shop

Zákaznická linka

+420 488 570 070

Sledujte nás na sociálních sítích

Copyright © 2007–2025, Heureka Group a.s., všechna práva vyhrazena.