Na produktové kartě vždy najdete přehled všech obchodů, které nabízejí stejný produkt a jsou aktivní v režimu PPC.
Produktová karta vypadá například takto:
Výběr obchodu na TOP pozici (vedle obrázku produktu) na kartě probíhá automaticky na základě několika hlavních kritérií:
O umístění obchodu mezi doporučené nabídky rozhodují tyto hlavní faktory:
Bidding – Čím vyšší cena za proklik (PPC), tím větší šance na zobrazení.
Cena produktu – Konkurenceschopná cena zvyšuje pravděpodobnost zařazení.
Dostupnost produktu – Skladové produkty mají přednost před těmi na objednávku.
Hodnocení e-shopu – Lepší recenze a vyšší důvěryhodnost znamenají lepší umístění.
Pod hlavním „ TOP boxem“ jsou automaticky seřazeny nabídky podle nejnižší ceny. Pokud má více obchodů stejnou cenu, pak rozhodují další faktory jako třeba Heureka Marketplace, cena dopravy, certifikát Ověřeno zákazníky nebo počet hodnocení. Obchody lze seřadit dle preferencí.
Každý obchod má možnost na jakékoliv kartě využít speciální tagy, díky kterým může zákazníkům
předat informaci o prodloužené záruce, dárku nebo slevovém kódu.
Všechny informace o jednotlivých doplňkových tazích najdete ve specifikaci XML souboru.
Nejpoužívanější jsou například:
Jejich zobrazení pak u obchodu vypadá takto:
Znění slevového kódu zákazník najde po rozkliknutí nabídky daného obchodu. Tento kód zákazník uplatní na stránkách obchodu.