Informace o uživateli

Odhlásit se
Administrace e-shopu
  • Nastavení
    • Přidat obchod
  • Nápověda a aktuality
    • Průvodce Heurekou pro e-shopy
    • Podmínky a důležité dokumenty
    • Přehled shop systémů

Jak se orientovat na produktové kartě?

  • Kdo a proč má top pozice?
  • Jak se dostat mezi doporučené nabídky?
  • Jak fungují nejlevnější nabídky?
  • Co jsou speciální tagy?
  • Rozdíl mezi zobrazováním slevového kódu obchodníka a Cenopádem

Na produktové kartě vždy najdete přehled všech obchodů, které nabízejí stejný produkt a jsou aktivní v režimu PPC.

Produktová karta vypadá například takto:

 

Kdo a proč má top pozice?

Výběr obchodu na TOP pozici (vedle obrázku produktu) na kartě probíhá automaticky na základě několika hlavních kritérií:

  • Cena a hodnocení obchodu – Čím lepší cena a hodnocení, tím větší šance na TOP pozici.
  • Marketplace nabídky mají vždy přednost před PPC.
  • Kvalita produktového obrázku – Nabídky se správným obrázkem (bez vodoznaku) mají vyšší šanci na lepší zobrazení.

Jak se dostat mezi doporučené nabídky?

O umístění obchodu mezi doporučené nabídky rozhodují tyto hlavní faktory:

  •  Bidding – Čím vyšší cena za proklik (PPC), tím větší šance na zobrazení.

  • Cena produktu – Konkurenceschopná cena zvyšuje pravděpodobnost zařazení.

  •  Dostupnost produktu – Skladové produkty mají přednost před těmi na objednávku.

  •  Hodnocení e-shopu – Lepší recenze a vyšší důvěryhodnost znamenají lepší umístění.

Jak fungují nejlevnější nabídky?

Pod  hlavním „ TOP boxem“ jsou automaticky seřazeny nabídky podle nejnižší ceny. Pokud má více obchodů stejnou cenu, pak rozhodují další faktory jako třeba Heureka Marketplace, cena dopravy, certifikát Ověřeno zákazníky nebo počet hodnocení. Obchody lze seřadit dle preferencí.

 

Co jsou speciální tagy?

Každý obchod má možnost na jakékoliv kartě využít speciální tagy, díky kterým může zákazníkům 

předat informaci o prodloužené záruce, dárku nebo slevovém kódu. 


Všechny informace o jednotlivých doplňkových tazích najdete ve specifikaci XML souboru.

Nejpoužívanější jsou například:

  • EXTENDED_WARRANTY  - prodloužená záruka
  • GIFT  - dárek k produktu
  • SPECIAL_SERVICE  - doplňkové služby
  • SALES_VOUCHER - slevový kód

 

​Jejich zobrazení pak u obchodu vypadá takto:


 

Rozdíl mezi zobrazováním slevového kódu obchodníka a Cenopádem

Slevový kód neboli tag SALES VOUCHER

Znění slevového kódu zákazník najde po rozkliknutí nabídky daného obchodu. Tento kód zákazník uplatní na stránkách obchodu.


Cenopád

 
V Heurece nonstop sledujeme vývoj cen u všech produktů. Když zjistíme pokles ceny, produkt označíme značkou „Cenopád“. Garantujeme tedy, že došlo ke skutečnému snížení ceny v rámci trhu za posledních 30 dní.


 

Heureka

U nás najdete přes 29 000 000 produktů a 38 100 internetových obchodů

O Heurece

  • Co je Heureka?
  • Kontakty
  • Podmínky používání
  • Volná pracovní místa
  • Pro média
  • Heureka bloguje
  • Blog HeurekaDevs

Pro zákazníky

  • Jak nakoupit
  • Heureka v mobilu
  • Heureka radí
  • Nakupte přímo u nás
  • Nastavení souhlasu
  • Užívání cookies
  • Ochrana soukromí
  • Bezpečná platba kartou Bezpečná platba kartou

Pro partnery

  • Administrace e-shopu
  • Registrovat nový e-shop
  • Služby pro e-shopy
  • Heureka Marketplace
  • Služby pro značky
  • Datové přehledy
  • Affiliate program
  • Edukační videa
  • Nápověda

Projekty

  • Ověřeno zákazníky
  • ShopRoku
  • ProduktRoku
  • Certifikace partnerů
  • Black Friday
  • Udržitelný e-shop

Zákaznická linka

+420 488 570 070

Sledujte nás na sociálních sítích

Copyright © 2007–2025, Heureka Group a.s., všechna práva vyhrazena.