Jak správně posílat popisky
Správný popisek produktu by neměl být pouze shrnutím parametrů z XML feedu, ale měl by produkt co nejlépe představit a popsat. Popisky lze posílat ke každé nabídce skrze tag <DESCRIPTION>.
Popisek by se měl týkat čistě produktu a nesmí obsahovat informace o:
-
reklamě,
-
probíhajících akcích,
-
dárcích,
-
prodloužené záruce,
-
či možnostech dopravy.
Popisek také nesmí odkazovat na jiné webové stránky (např. „více info najdete na www…“, „v našem online katalogu“, nebo „více uvidíte v tomto instruktážním videu: link zde“).
Obecně platí, že čím je popisek obecnější, tím lépe – přesnější data je lepší posílat skrze
parametry v XML feedu.
Popisky musí být relevantní k danému produktu a musí být v češtině.
Počet znaků v rámci tagu <DESCRIPTION> není omezen, avšak ve fulltextovém vyhledávání či kategoriích zobrazujeme pouze prvních 200 znaků.
Popisek k produktové kartě vybíráme na základě interního algoritmu. Pro jednu produktovou kartu zobrazujeme právě jeden popisek.