Zvýraznění vašeho e-shopu by nemělo skončit pouhou registrací na cenových srovnávačích. Vhodnou optimalizací dokážete jednoduše získat daleko více zákazníků. Jak na to?
Základem efektivního zobrazování je kvalitně vypracovaný XML soubor. Zkontrolujte si, že Váš...
... XML soubor obsahuje důležité tagy:
Více naleznete ve specifikace XML feedu.
V první řadě doporučujeme nabít kredit, protože v placeném režimu můžete oslovit mnohem více zákazníků a lépe pracovat s vaším zobrazováním. Po správném připravení XML souboru byste se měli zaměřit na to, jak vás vidí potenciální zákazníci.
Informace o vašem e-shopu můžete vyplnit po přihlášení v administraci. Více informací v nápovědě.
Způsob řazení e-shopů je vysvětlen na následujícím obrázku:
Box doporučených e-shopů
Heureka umožňuje zobrazit až 4 e-shopy jako doporučené.
Cena je účtována klasicky za jeden klik. E-shopy mají možnost nastavit si maximální cenu za klik, kterou jsou pro danou položku či kategorii zaplatit. Konečné pořadí je poté vypočítáno na základě aukčního modelu.
Obchody umístěné mezi kvalitními mají největší účinnost. Viz studie na našem blogu.
Seznam ostatních e-shopů
Další e-shopy jsou na Heurece řazeny dle uživatelsky zvolených kritérií. Výchozím zobrazením je řazení podle ceny zboží.
Cena je účtována za jeden klik ve výši podle minimální ceny v sekci viz ceník.
Ideální je na to služba Ověřeno zákazníky, díky které získáte recenze zákazníků, výbornou zpětnou vazbu a dáte uživatelům důvod, proč nakupovat právě u vás. Služba je zdarma a implementace je otázkou několika minut.
Certifikát Ověřeno zákazníky má výrazný vliv na lepší zobrazování na Heurece a podle zkušeností také na konverzní poměr.
Více informací o službě Ověřeno zákazníky. Zapojené obchody si můžete prohlédnout na stránce Overeno.Heureka.cz.