Informace o uživateli

Odhlásit se
Administrace e-shopu
  • Nastavení
    • Přidat obchod
  • Nápověda a aktuality
    • Průvodce Heurekou pro e-shopy
    • Podmínky a důležité dokumenty
    • Přehled shop systémů

Jak zvýšit konverzní poměr a získat více zákazníků?

Zvýraznění vašeho e-shopu by nemělo skončit pouhou registrací na cenových srovnávačích. Vhodnou optimalizací dokážete jednoduše získat daleko více zákazníků. Jak na to?

 

Optimalizujte vhodně XML soubor

Základem efektivního zobrazování je kvalitně vypracovaný XML soubor. Zkontrolujte si, že Váš...

... XML soubor obsahuje důležité tagy:

  • PRODUCTNAME - název obsahuje výrobce, produktové číslo či kód
  • ITEM_ID - jednoznačná a trvalá identifikace produktu
  • CATEGORYTEXT - celá cesta k produktu
  • DELIVERY - cena dopravy k jednotlivým produktům
  • DELIVERY_DATE - správné uvádění dostupnosti produktů

Více naleznete ve specifikace XML feedu.

 

Optimalizujte své zobrazování

V první řadě doporučujeme nabít kredit, protože v placeném režimu můžete oslovit mnohem více zákazníků a lépe pracovat s vaším zobrazováním. Po správném připravení XML souboru byste se měli zaměřit na to, jak vás vidí potenciální zákazníci.

  •     Co si o vás přečtou v recenzích?
  •     Máte nahrané logo a vyplněné všechny informace o poskytované dopravě, výdejních místech atd.?
  •     Zobrazujete se mezi doporučenými obchody?

Informace o vašem e-shopu můžete vyplnit po přihlášení v administraci. Více informací v nápovědě.

 

Jak jsou obchody řazeny a jak se dostat mezi doporučované obchody?

Způsob řazení e-shopů je vysvětlen na následujícím obrázku:

Box doporučených e-shopů

Heureka umožňuje zobrazit až 4 e-shopy jako doporučené.

Cena je účtována klasicky za jeden klik. E-shopy mají možnost nastavit si maximální cenu za klik, kterou jsou pro danou položku či kategorii zaplatit. Konečné pořadí je poté vypočítáno na základě aukčního modelu.

Obchody umístěné mezi kvalitními mají největší účinnost. Viz studie na našem blogu.

 

Seznam ostatních e-shopů

Další e-shopy jsou na Heurece řazeny dle uživatelsky zvolených kritérií. Výchozím zobrazením je řazení podle ceny zboží.

Cena je účtována za jeden klik ve výši podle minimální ceny v sekci viz ceník.

 

Jak se tedy dostat mezi doporučované obchody?

  •     Získat certifikát Ověřeno zákazníky a mít dobré hodnocení obchodu.
  •     Mít dobrou cenu produktu.
  •     Mít dobrou dostupnost produktů.
  •     Nastavit vyšší cenu za proklik podle výhodnosti sekcí.

 

Jak zajistit více recenzí vašeho obchodu?

Ideální je na to služba Ověřeno zákazníky, díky které získáte recenze zákazníků, výbornou zpětnou vazbu a dáte uživatelům důvod, proč nakupovat právě u vás. Služba je zdarma a implementace je otázkou několika minut.

Certifikát Ověřeno zákazníky má výrazný vliv na lepší zobrazování na Heurece a podle zkušeností také na konverzní poměr.

Více informací o službě Ověřeno zákazníky. Zapojené obchody si můžete prohlédnout na stránce Overeno.Heureka.cz.

 

Heureka

U nás najdete přes 29 000 000 produktů a 38 100 internetových obchodů

O Heurece

  • Co je Heureka?
  • Kontakty
  • Podmínky používání
  • Volná pracovní místa
  • Pro média
  • Heureka bloguje
  • Blog HeurekaDevs

Pro zákazníky

  • Jak nakoupit
  • Heureka v mobilu
  • Heureka radí
  • Nakupte přímo u nás
  • Nastavení souhlasu
  • Užívání cookies
  • Ochrana soukromí
  • Bezpečná platba kartou Bezpečná platba kartou

Pro partnery

  • Administrace e-shopu
  • Registrovat nový e-shop
  • Služby pro e-shopy
  • Heureka Marketplace
  • Služby pro značky
  • Datové přehledy
  • Affiliate program
  • Edukační videa
  • Nápověda

Projekty

  • Ověřeno zákazníky
  • ShopRoku
  • ProduktRoku
  • Certifikace partnerů
  • Black Friday
  • Udržitelný e-shop

Zákaznická linka

+420 488 570 070

Sledujte nás na sociálních sítích

Copyright © 2007–2025, Heureka Group a.s., všechna práva vyhrazena.