Heureka podpoří zapojené e-shopy v Košíku v rámci letních DDZ a po celou dobu akce nebude účtovat provize za dokončené objednávky!
Základní informace o akci letní Dny dopravy zdarma naleznete zde.
Pro všechny e-shopy zapojené do Košíku platí v rámci akce letní Dny dopravy zdarma stejné podmínky jako pro všechny ostatní zapojené e-shopy.
E-shopy v Heureka Košíku, které se nebudou chtít zapojit do DDZ budou na čas akce z Košíku deaktivovány!
Obchodům zapojeným do akce nebudou po dobu jejího trvání účtovány provize za uskutečněné objednávky.
• Při registraci e-shopu do akce DDZ se zobrazí všechny jeho poskytované dopravy a e-shop si zvolí, kterou z těchto doprav bude poskytovat v rámci akce zdarma. Po spuštění akce se automaticky zapojenému e-shopu bude u jeho nabídek na Heurece zobrazovat zvolená doprava zdarma.
• Takový e-shop by dle podmínek akce měl automaticky nabízet zvolenou dopravu zdarma i na svých stránkách.
• Protože může dojít k prodlevě při aktualizaci informací z XML feedu na Heureku, může ještě do dvou hodin po ukončení DDZ proběhnout objednávka s nulovou cenou dopravy. Těchto případů by mělo být opravdu minimum, ale je potřeba s tím počítat (je to jeden z důvodů proč doporučujeme napojení API, v rámci kterého máme od e-shopu vždy aktuální informace).
V tomto případě si musí eshopy vše nastavit v každém kroku objednávky přímo na svém webu. My si následně přes obousměrnou API komunikaci tuto informaci stáhneme a u produktů dopravu zdarma zobrazíme.
Když si zákazník vybere zboží pod hodnotou 300,- Kč vč. DPH, tak se mu v Košíku automaticky zobrazí informace, že musí ještě vložit další zboží, aby měl dopravu zdarma.
Poskytuji dopravu zdarma celoročně, musím se registrovat?
Ano, musíte, jinak budete po dobu akce z Košíku deaktivováni. Naše systémy vás totiž nedokáží rozpoznat jako účastníka.
V případě dotazů nás kontaktujte na e-mailu [email protected], nebo na tel. 488 570 070.