Na co nezapomenout pro úspěšnou aktivaci služby Ověřeno zákazníky - Checklist
Dostatečná výše kreditu
E-shopy, které za posledních 12 kalendářních měsíců reálně utratily alespoň 6 000 Kč v rámci PPC služeb na Heurece a Heureka Markepltace (tj. jejich odečet dosáhl nebo překročil tuto částku) získají úroveň Profi zdarma (bez bonusových kreditů)
Pokud chcete zůstat na úrovni Profi a neutrácíte alespoň 6 000 Kč ročně, stačí mít každý první den v měsíci dobitý kredit v hodnotě alespoň 499 Kč. Pokud chcete přejít na úroveň Start, stačí změnit úroveň v administraci. Pro udržení dostatečného množství kreditu doporučujeme využívat automatické dobíjení.
E-shopy, které za posledních 12 kalendářních měsíců reálně utratily alespoň 24 000 Kč v rámci PPC služeb na Heurece a Heureka Marketplace (tj. jejich odečet dosáhl nebo překročil tuto částku) získají úroveň Enterprise zdarma (bez bonusových kreditů).
Pokud chcete zůstat na úrovni Enterprise a neutrácíte alespoň 24 000 Kč ročně, můžete nás kontaktovat na e-mailu [email protected]. Kolegové s vámi rádi nabídku projdou individuálně.
Offline platební metody
Podmínkou provedení registrace a uzavření smlouvy o užívání služby je, aby obchodník nabízel kupujícím alespoň jednu offline platební metodu (bankovní převod, dobírku…). Tuto podmínku jste povinni plnit po celou dobu trvání smlouvy.
Logování objednávek
Do našeho systému se musí evidovat všechny vaše objednávky. Zavazujete se umístit do poslední fáze všech objednávek zákazníků učiněných ve vašem e-shopu (bez ohledu na to, zda byla objednávka učiněná prostřednictvím Heureky či nikoliv) aplikační skript, pomocí kterého dojde k odeslání e-mailové adresy zákazníka a volitelně i údajů o zakoupeném zboží do databáze Heureky.
Checkbox
Zavazujete se umožnit všem zákazníkům odmítnout zasílání dotazníků spokojenosti podle zákona č. 480/2004 Sb., a to před odesláním každé jednotlivé objednávky na vašem e-shopu. Možnost odmítnutí dotazníku spokojenosti jste povinni aktivně a zřetelně nabídnout zákazníkům alespoň na jedné ze stránek, které jsou součástí objednávkového procesu vašeho e-shopu. Využít nabízené možnosti musí být zákazníkům umožněno provést kliknutím na tlačítko, označením nebo odznačením zaškrtávacího formulářové pole nebo jiným jednoduchým způsobem. Na základě stanoviska našich právníků, které je v souladu s GDPR, doporučujeme defaultně nezaškrtnutý (mod OPT-OUT) checkbox s textem: „Nesouhlasím se zasláním dotazníku spokojenosti v rámci programu Ověřeno zákazníky, který pomůže zlepšovat naše služby.“.
Při aktivaci služby Ověřeno zákazníky, nezapomínejte na svoje Obchodní podmínky
V souladu s legislativou ČR naše právní oddělení vypracovalo text, který můžete do svých obchodních podmínek zakomponovat:
„Vaši spokojenost s nákupem zjišťujeme prostřednictvím e-mailových dotazníků v rámci programu Ověřeno zákazníky, do něhož je náš e-shop zapojen. Ty vám zasíláme pokaždé, když u nás nakoupíte, pokud ve smyslu § 7 odst. 3 zákona č. 480/2004 Sb. o některých službách informační společnosti jejich zasílání neodmítnete. Zpracování osobních údajů pro účely zaslání dotazníků v rámci programu Ověřeno zákazníky provádíme na základě našeho oprávněného zájmu, který spočívá ve zjišťování vaší spokojenosti s nákupem u nás. Pro zasílání dotazníků, vyhodnocování vaší zpětné vazby a analýz našeho tržního postavení využíváme zpracovatele, kterým je provozovatel portálu Heureka.cz; tomu pro tyto účely můžeme předávat informace o zakoupeném zboží a vaši e-mailovou adresu. Vaše osobní údaje nejsou při zasílání e-mailových dotazníků předány žádné třetí straně pro její vlastní účely. Proti zasílání e-mailových dotazníků v rámci programu Ověřeno zákazníky můžete kdykoli vyjádřit námitku odmítnutím dalších dotazníků pomocí odkazu v e-mailu s dotazníkem. V případě vaší námitky vám dotazník nebudeme dále zasílat.“
Práva při používání certifikátu
Na svůj registrovaný web si můžete vložit pouze takový certifikát na který máte aktuálně nárok. Ve chvíli kdy získáte certifikát Ověřeno zákazníky, budete kontaktování e-mailem a v administraci v sekci Ověřeno zákazník se vám zobrazí kódy pro zobrazování Ikon certifikátu Ověřeno zákazníky.
V případě, že ukončíte Smlouvu nebo ztrátíte certifikát Ověřeno zákazníky, jste povinni zdržet se užívání certifikátu včetně dalších druhů hodnocení a zavazujete se taková označení bezodkladně odstranit ze stránek svého e-shopu a ze svých reklamních nebo jiných propagačních materiálů.
Pokud e-shop získá certifikát „Ověřeno zákazníky“ nebo jiné hodnocení od Provozovatele (na základě předem daných pravidel zveřejněných na Portálu), smí tento certifikát nebo hodnocení použít pouze na stránkách toho konkrétního e-shopu, kterému bylo uděleno. Není tedy možné ho přenést nebo použít na jiný e-shop, i když ho provozuje stejný obchodník.
Vznik smlouvy o službě Ověřeno zákazníky
Odeslání registrace včetně přistoupení na znění podmínek je považováno za návrh na uzavření smlouvy. Smlouva je uzavřena přijetím potvrzujícího e-mailu na vaši e-mailovou adresu.