Služba Ověřeno zákazníky slouží k získávání kvalitní zpětné vazby od vašich reálných zákazníků a pomáhá budovat důvěryhodnost vašeho obchodu. Jedná se o bezplatnou službu. Navíc není potřeba mít ani aktivní PPC režim.
S dotazníkem spokojenosti oslovíme pouze zákazníky, kteří ve vašem e‑shopu skutečně vytvořili objednávku.
Pro získání certifikátu Ověřeno zákazníky je třeba, aby byl na vašem webu správně vložený potřebný skript – tím budou osloveni skuteční zákazníci e-shopu. Poté je třeba mít dostatečný vzorek respondentů a to vždy za období posledních 90 dní. Množství hodnocení není pevně dané a ovlivňuje ho více faktorů. Většinou se ale pohybuje v desítkách.
Můžete získat dva druhy certifikátu – modrý, nebo zlatý. Více se dozvíte v článku Ikonky a widgety ze služby Ověřeno zákazníky.
E-shopy pravidelně vyhodnocuje náš systém – vše probíhá automaticky a není možné provést manuální zásah. Proto nejsme schopni určit přesný čas získání certifikátu. Vše je ale nastaveno tak, aby ho kvalitní a důvěryhodné e-shopy získaly co nejdříve.
Pro lepší přehled o tom, z jakých zdrojů čerpáme data, pro zjištení procentuální spokojenosti zákazníků, doporučujeme sledovat statistiku dotazníků z Vašeho e-shopu přímo v Heureka administraci. Filtr s daty neměňte, protože už máte předdefinované období posledních 90 dní, za které počítáme statistiku.