Výdejní místa obchodů lze snadno přidat pomocí tagu DELIVERY. Stačí do svého XML souboru vložit správné výdejní místo v požadovaném formátu a my se postaráme o načtení všech výdejních míst daného dopravce.
Výdejní místa uvádějte pouze u produktů, které můžete skutečně doručit na danou výdejnu. Neuvádějte je u nadrozměrných produktů, které výdejna není schopná převzít a doručit.
Pro příklad uvedeme Zásilkovnu. Ta má u nás dva tagy:
Na adresu:<DELIVERY_ID>ZASILKOVNA_NA_ADRESU</DELIVERY_ID>
Výdejní místo:<DELIVERY_ID>ZASILKOVNA</DELIVERY_ID>
Je důležité, abyste věděli, jak u nás jednotlivá výdejní místa uvést. V případě, že nebudou v požadovaném formátu, nezobrazí se.
Nezapomeňte uvést také cenu osobního odběru na výdejním místě v případě platby předem (DELIVERY_PRICE) a cenu osobního odběru na výdejním místě v případě platby na dobírku (DELIVERY_PRICE_COD).
Pro příklad:
<DELIVERY>
<DELIVERY_ID><ZASILKOVNA></DELIVERY_ID>
<DELIVERY_PRICE><50></DELIVERY_PRICE>
<DELIVERY_PRICE_COD><79></DELIVERY_PRICE_COD>
Výdejní místa se zobrazují přímo na produktové kartě. Zákazník si může snadno vyfiltrovat město, které ho zajímá, a vybrat konkrétní výdejnu.
Pokud má váš obchod vlastní pobočky, můžete je jednoduše přidat v administraci v sekci „pobočky“.
Máte-li více poboček a nechcete je zadávat ručně, můžete využít DepotAPI. Pro jeho nastavení je potřeba připravit rozhraní, více informací najdete zde: https://github.com/heureka/depotapi. Poté nás prosím kontaktujte na [email protected].