Prokliky do obchodu, ale i konverzní poměr, náklady a obrat obchodu vidíte v administraci obchodu na Heurece v záložce Statistiky. Tento report jsme se pro vás rozhodli rozšířit, abyste mohli využívat Heureku na maximum. Díky přehledu o výkonu a nákladech, který je ve formátu CSV se dozvíte jak jste efektivní na Heurece, či zda k vám zákazníci chodí spíše z biddovaných, či nebiddovaných produktů. Můžete si tak nastavit správnou biddovací strategii u jednotlivých produktů.
Data v tomto přehledu generujeme 1x denně přes noc a vždy za posledních 90 dní, přičemž data za posledních 30 dní se mohou měnit (viz měření konverzí). Report je dostupný všem e-shopům a zdarma. Historicky přehledy neukládáme, k dispozici je vždy pouze aktuální. Report naleznete v administraci v záložce Datové přehledy.
Date = datum, kdy proběhl proklik
ShopId = ID obchodu na Heurece
ShopName = název obchodu na Heurece
ProductIdHeureka = ID produktu na Heurece
ProductNameHeureka = název produktu na Heurece, zobrazuje se pouze u produktů, které jsou spárované do katalogu Heureky
ItemIdShop = ITEM_ID produktu, který zasíláte v XML souboru
CategoryHeureka = kategorie v katalogu Heureky, kde je produkt umístěn
CategoryShop = kategorie produktu, kterou zasíláte v XML souboru (tag CATEGORYTEXT)
Source = zdroj prokliku. Označuje místo, ze kterého uživatel na e-shop přišel - detail produktu v katalogu Heureky, fulltextové vyhledávání, detail obchodu, ale i “kde nakoupit”. Zdroj Kde nakoupit se zobrazuje, pokud si uživatel před proklikem do obchodu uložil produkt ke srovnání a kliknul na tip, kde všechny produkty nakoupí za nejvýhodnější cenu.
VisitsTotal = celkový počet prokliků na nabídku
VisitsBidd = počet prokliků do obchodu pouze z biddovaných pozic
VisitsNoBidd = počet prokliků do obchodu pouze z nebiddovaných pozic
ExpensesTotal = celkové náklady
ExpensesBidd = náklady pro biddované pozice
ExpensesNoBidd = náklady pro nebiddované pozice
OrdersTotal = celkový počet objednávek
OrdersBidd = počet objednávek z prokliků z biddovaných pozic
OrdersNoBidd = počet objednávek z prokliků z nebiddovaných pozic
ReveTotal = celkový obrat ze všech objednávek
ReveBidd = obrat z objednávek z prokliků z biddovaných pozic
ReveNoBidd = obrat z objednávek z prokliků z nebiddovaných pozic