Proč se má nabídka nezobrazuje v Marketplace (tlačítko "Koupit přes Heureku?")
Pro zobrazení nabídky v Heureka Marketplace, tedy tlačítka "Koupit přes Heureku", musí být splněno několik podmínek.
Zkontrolujte, že:
Jste v marketplace skutečně aktivní.
Kontrolu můžete provést v administraci na stránce Stav požadavků ke připojení
Máte daný produkt skladem.
V XML feedu je daný produkt označený tagem DELIVERY_DATE a má hodnotu 0.
Pokud používáte dostupnostní feed, musí být produkt uveden i tam.
!Pozor: Pokud nastane chyba v dostupnostním XML souboru, může to ovlivnit funkčnost služby. Je potřeba ty produkty, které máte skladem v základní XML souboru, mít skladem i v dostupnostním.
Má daný produkt vyplněné všechny povinné parametry v XML feedu.
Detailní popis požadavků na XML feed naleznete ve Specifikaci XML feedu.
Váš produkt není v kategorii, kde Heureka Marketplace není aktivní.
Zda je určitá kategorie do Heureka Marketplace zařazena poznáte podle toho, že je uvedena v ceníku provizí.
Nemáte daný produkt omylem vypnutý v Marketplace.
Je možné, že jste omylem produkt vypnuli ve svém XML feedu.
Stále si nevíte rady? Kontaktujte nás na [email protected]