Informace o uživateli

Odhlásit se
Administrace e-shopu
  • Nastavení
    • Přidat obchod
  • Nápověda a aktuality
    • Průvodce Heurekou pro e-shopy
    • Podmínky a důležité dokumenty
    • Přehled shop systémů

Jak reagovat na recenze zákazníků?

Recenze zákazníků hrají podstatnou roli při vybírání e-shopu, ve kterém budou lidé nakupovat. Významným způsobem zvyšují důvěryhodnost vašeho e-shopu, odhalují slabé a silné e-shopy. Pomáhají zákazníkům orientovat se v kvalitě obchodníků. Čím dál více se rozevírají nůžky mezi dobrými e-shopy a všemi ostatními. Důležité je tuto oblast nepodceňovat a komunikovat se zákazníky správným způsobem.

Jak správně reagovat na recenze?

  • Recenzi uživatele nelze smazat. Pamatujte na to, na základě žádostí obchodů,  není možné recenzi uživatele smazat . Systém recenzí na Heurece je nezávislý a nelze do něj zasahovat. Vždy je lépe na situaci pozitivně a klidně zareagovat, vysvětlit důvody a postavit se k reakcím čelem. Více informací o Pravidlech odpovědnosti za obsah recenzí naleznete v našich Obchodních podmínkách.

  • Konzistence v komunikaci. Vždy ve své komunikaci buďte konzistentní. Vy i vaši zaměstnanci by měli být vždy o všem dokonale informováni. Zákazníkovi se nesmí dostávat dvou různých odpovědí na stejnou otázku. Vždy buďte slušní, pište pokud možno spisovně a s milým, chápajícím tónem.

  • Odhadnutí situace. Ať už se děje cokoli, pozorně naslouchejte zákazníkovi a odhadněte situaci. Zkuste pochopit, jak zákazník přemýšlí a co řeší. Jen tak budete schopni správně reagovat.

  • Znalost zákazníka / poznání zákazníka – nejen pro znalost cílových skupin svých zákazníků, ale i znalost toho, jak zákazníci k jednotlivým druhům komunikace přistupují, patří k umění dobrého obchodníka. Pozorujte své zákazníky a uživatele, budete vědět, jak s nimi komunikovat přímo i nepřímo.

U každé recenze můžete zanechat svůj komentář. Stačí se přihlásit do Heureka administrace a pak se vám u produktu který byl zakoupený ve vašem obchodě zobrazí možnost reagovat na nákup.

V případě, že vám reakce nelze přidat, zkuste promazat cookies nebo se přihlaste z jiného prohlížeče. Zároveň do reakcí nevkládejte nepovolené znaky, jako například emotikony. Pokud problém přetrvává, kontaktujte prosím podporu na [email protected]


U každé recenze můžete zanechat svůj komentář.
Na recenzi produktu je možné reagovat prostřednictvím původní Heureky. Stačí být přihlášeni do Heureka administrace  a kliknout na tlačítko “Zobrazit původní Heureku” .



Poté se vám u produktu, který byl zakoupen ve vašem obchodu, a recenze byla přidána skrze dotaznik spokojenosti, zobrazí možnost “Reagovat”

Stejne tak můžete reagovat i na recenze obchodu z dotazníků, zde stačí být přihlášeni v Heureka administraci, a u vašich hodnocení se zobrazí možnost “Reagovat”  :

 

 

 

 

 

Heureka

U nás najdete přes 29 000 000 produktů a 38 100 internetových obchodů

O Heurece

  • Co je Heureka?
  • Kontakty
  • Podmínky používání
  • Volná pracovní místa
  • Pro média
  • Heureka bloguje
  • Blog HeurekaDevs

Pro zákazníky

  • Jak nakoupit
  • Heureka v mobilu
  • Heureka radí
  • Nakupte přímo u nás
  • Nastavení souhlasu
  • Užívání cookies
  • Ochrana soukromí
  • Bezpečná platba kartou Bezpečná platba kartou

Pro partnery

  • Administrace e-shopu
  • Registrovat nový e-shop
  • Služby pro e-shopy
  • Heureka Marketplace
  • Služby pro značky
  • Datové přehledy
  • Affiliate program
  • Edukační videa
  • Nápověda

Projekty

  • Ověřeno zákazníky
  • ShopRoku
  • ProduktRoku
  • Certifikace partnerů
  • Black Friday
  • Udržitelný e-shop

Zákaznická linka

+420 488 570 070

Sledujte nás na sociálních sítích

Copyright © 2007–2025, Heureka Group a.s., všechna práva vyhrazena.