Informace o uživateli

Odhlásit se
Administrace e-shopu
  • Nastavení
    • Přidat obchod
  • Nápověda a aktuality
    • Průvodce Heurekou pro e-shopy
    • Podmínky a důležité dokumenty
    • Přehled shop systémů

Co je Simple Bidding?

Jedná se o jednoduchý nástroj, který slouží k automatickému bidování. Je vhodný pro obchody, které chtějí zvýšit viditelnost svých nabídek na produktových kartách a nemají dostatek času na ruční nastavování cen prokliků.

Simple Bidding je přístupný zdarma v administraci na Heurece. Podmínkou jeho používání je držení alespoň modrého certifikátu Ověřeno zákazníky a kladný zůstatek kreditu (obchod v PPC režimu).

Aktivace a nastavení služby

Aktivuje se kliknutím na pole „Nastavit Simple Bidding“.

Pro jeho aktivaci je třeba vložit hodnoty do polí „Maximální měsíční investice“ a „Max. podíl nákladů na obratu“. Nastavte si takové hodnoty, které jsou v souladu s vaší obchodní strategií.

Po aktivaci služby je pak třeba vyčkat alespoň 1-2 týdny, než se algoritmus ustálí. Na základě vámi nastaveného PNO a maximální investice Simple Bidding určuje, kolik produktů bude bidovat a díky znalosti vašeho konverzního poměru z dřívějšího období kontroluje cenu prokliku (CPC). Bohužel nástroj předem neví, jaký bude konverzní poměr u bidování. Proto bidy neustále přenastavuje dle získaných dat a produkty s vysokým PNO přestává bidovat. Některé konverze nemusí proběhnout ihned po návštěvě e-shopu. Zákazníkovi může trvat pár dnů, než nakoupí, a tak se konverze projeví ve statistikách až později. Některé konverze taky nemusí být započítány, pokud uživatel nepovolí cookies.

V nastavení nástroje Simple Bidding je možné vložené hodnoty PNO a maximální měsíční investice kdykoliv upravit (kliknutím na pole „Nastavení“), nebo službu zcela deaktivovat.

Ceny prokliků se nastavují přes XML soubor, proto před aktivací zkontrolujte, jestli ve svém XML souboru nemáte u nabídek uvedené ceny prokliků v tagu HEUREKA_CPC. Tyto ceny mohou kolidovat s nastavením Simple Biddingu a zkreslovat statistiky. 

Stejně tak doporučujeme zkontrolovat nastavení biddingu v administraci na úrovni produktů nebo kategorií. Nastavení cen prokliků na úrovni produktů má při účtování CPC vyšší prioritu než nastavení z XML souboru. Pro maximální efektivitu biddingu je nejlepší používat jen jeden způsob nastavení CPC.

Pokud chcete mít větší kontrolu nad nastavením biddingu, doporučujeme využít některý z placených autobidovacích nástrojů.

 

Heureka

U nás najdete přes 29 000 000 produktů a 38 100 internetových obchodů

O Heurece

  • Co je Heureka?
  • Kontakty
  • Podmínky používání
  • Volná pracovní místa
  • Pro média
  • Heureka bloguje
  • Blog HeurekaDevs

Pro zákazníky

  • Jak nakoupit
  • Heureka v mobilu
  • Heureka radí
  • Nakupte přímo u nás
  • Nastavení souhlasu
  • Užívání cookies
  • Ochrana soukromí
  • Bezpečná platba kartou Bezpečná platba kartou

Pro partnery

  • Administrace e-shopu
  • Registrovat nový e-shop
  • Služby pro e-shopy
  • Heureka Marketplace
  • Služby pro značky
  • Datové přehledy
  • Affiliate program
  • Edukační videa
  • Nápověda

Projekty

  • Ověřeno zákazníky
  • ShopRoku
  • ProduktRoku
  • Certifikace partnerů
  • Black Friday
  • Udržitelný e-shop

Zákaznická linka

+420 488 570 070

Sledujte nás na sociálních sítích

Copyright © 2007–2025, Heureka Group a.s., všechna práva vyhrazena.