Získané hodnocení na Heurece nejde jen tak smazat. Za příspěvky jsou odpovědní jejich autoři. Heureka.cz není povinna kontrolovat obsah příspěvků a posuzovat jejich správnost nebo pravdivost, ani sama z vlastní iniciativy jakékoli příspěvky odstraňovat.
Heureka.cz příspěvky odstraní pouze výjimečně, a to v případech, kdy osoba žádající odstranění příspěvku prokazatelně písemně doloží, že jeho obsah či jednání jeho autora jsou protiprávní (např. pravomocné rozhodnutí soudu). Slova jako „podvodník“ nebo „lhář“, ačkoliv mají negativní význam, nejsou důvodem pro odstranění nebo editování recenze (s výjimkou případu, kdy je soudem shledáno takové jednání jako protiprávní). Celé stanovisko společnosti Heureka Group a.s. k odpovědnosti za obsah příspěvků naleznete v našich Obchodních podmínkách .
V ideálním případě je možné hodnocení změnit na základě žádosti od zákazníka. Postačí, když nám autor příspěvku napíše na [email protected] z emailu, který se váže k hodnocení či objednávce s upřesněním, o jaký e-shop se jedná. Poté dojde k autorizaci požadavku a my buď recenzi odstraníme nebo pošleme vygenerovaný editační odkaz pro úpravu recenze.
Dotazníky spokojenosti padají zákazníkům často do složky Promoakce (Google) nebo Hromadné (Seznam), proto je velmi důležité upozornit zákazníky na tuto skutečnost během procesu nákupu.
Z vaší strany můžete podpořit vyplnitelnost dotazníků například těmito způsoby:
Doporučujeme kontaktovat zákazníky, kteří u Vás nakoupili například v posledních měsících. Pokud dotazník nedohledali v e-mailu, můžeme vygenerovat nový. Stačí, když nám autor objednávky napíše na [email protected] z emailu, který se váže k objednávce s upřesněním, o jaký e-shop se jedná.