Informace o uživateli

Odhlásit se
Administrace e-shopu
  • Nastavení
    • Přidat obchod
  • Nápověda a aktuality
    • Průvodce Heurekou pro e-shopy
    • Podmínky a důležité dokumenty
    • Přehled shop systémů

Tipy co dělat pro zlepšení hodnocení

Získané hodnocení na Heurece nejde jen tak smazat. Za příspěvky jsou odpovědní jejich autoři. Heureka.cz není povinna kontrolovat obsah příspěvků a posuzovat jejich správnost nebo pravdivost, ani sama z vlastní iniciativy jakékoli příspěvky odstraňovat.

Heureka.cz příspěvky odstraní pouze výjimečně, a to v případech, kdy osoba žádající odstranění příspěvku prokazatelně písemně doloží, že jeho obsah či jednání jeho autora jsou protiprávní (např. pravomocné rozhodnutí soudu). Slova jako „podvodník“ nebo „lhář“, ačkoliv mají negativní význam, nejsou důvodem pro odstranění nebo editování recenze (s výjimkou případu, kdy je soudem shledáno takové jednání jako protiprávní). Celé stanovisko společnosti Heureka Group a.s. k odpovědnosti za obsah příspěvků naleznete v našich Obchodních podmínkách . 

 

V ideálním případě je možné hodnocení změnit na základě žádosti od zákazníka. Postačí, když nám autor příspěvku napíše na [email protected] z emailu, který se váže k hodnocení či objednávce s upřesněním, o jaký e-shop se jedná. Poté dojde k autorizaci požadavku a my buď recenzi odstraníme nebo pošleme vygenerovaný editační odkaz pro úpravu recenze.

 

Co dělat, když mám pocit, že se mi nevrací vyplněné dotazníky spokojenosti?

Dotazníky spokojenosti padají zákazníkům často do složky Promoakce (Google) nebo Hromadné  (Seznam), proto je velmi důležité upozornit zákazníky na tuto skutečnost během procesu nákupu.

 

Z vaší strany můžete podpořit vyplnitelnost dotazníků například těmito způsoby: 

  • upozorněte zákazníky už během potvrzování objednávky
  • vložte do odeslané zásilky leták/kartičku s informací, kde následně dotazník spokojenosti najít
  • zavolejte zákazníkovi po dokončení objednávky s poděkováním a připomeňte se mu 
  • umístěte na svůj web informaci o složce „Reklamy“ v e-mailu
  • nebojte se využít sociálních sítí pro informování zákazníků

 

Doporučujeme kontaktovat zákazníky, kteří u Vás nakoupili například v posledních měsících. Pokud dotazník nedohledali v e-mailu, můžeme vygenerovat nový. Stačí, když nám autor objednávky napíše na [email protected] z emailu, který se váže k objednávce s upřesněním, o jaký e-shop se jedná.

Heureka

U nás najdete přes 29 000 000 produktů a 38 100 internetových obchodů

O Heurece

  • Co je Heureka?
  • Kontakty
  • Podmínky používání
  • Volná pracovní místa
  • Pro média
  • Heureka bloguje
  • Blog HeurekaDevs

Pro zákazníky

  • Jak nakoupit
  • Heureka v mobilu
  • Heureka radí
  • Nakupte přímo u nás
  • Nastavení souhlasu
  • Užívání cookies
  • Ochrana soukromí
  • Bezpečná platba kartou Bezpečná platba kartou

Pro partnery

  • Administrace e-shopu
  • Registrovat nový e-shop
  • Služby pro e-shopy
  • Heureka Marketplace
  • Služby pro značky
  • Datové přehledy
  • Affiliate program
  • Edukační videa
  • Nápověda

Projekty

  • Ověřeno zákazníky
  • ShopRoku
  • ProduktRoku
  • Certifikace partnerů
  • Black Friday
  • Udržitelný e-shop

Zákaznická linka

+420 488 570 070

Sledujte nás na sociálních sítích

Copyright © 2007–2025, Heureka Group a.s., všechna práva vyhrazena.