ITEM_ID se v Ověřeno zákazníky využívá pro produktové recenze, které si obchod může umístit na svůj web. Pokud obchod zasílá ITEM_ID v hlavním XML souboru a zároveň ve skriptu pro Ověřeno zákazníky, nabídneme zákazníkům po vyplnění dotazníku spokojenosti na obchod i možnost ohodnotit produkt, který v obchodě zakoupil. Tyto recenze si poté může obchod exportovat v administraci obchodu na Heureka.cz v záložce Ověřeno zákazníky a umístit na svůj web. Jak export vypadá, se můžete podívat zde.
Ukázka zobrazení produktových recenzí:
Některé produkty bohužel v dotazníku hodnotit nelze, protože na ně nemůžeme ze zákonných důvodů navázat dotazníky spokojenosti. Jde o produkty, které spadají do kategorií, jako jsou doplňky stravy, zdraví, kontaktní čočky apod. Hodnocení u těchto produktů nemůžeme zpracovávat a proto do dotazníků nepřipojujeme odkazy na ohodnocení zakoupených produktů, i přesto že obchod posílá ITEM_ID v OZ skriptu. Z toho důvodu nabízíme možnost přidání recenze přímo na produktové kartě přes tlačítko Přidat recenzi. Pro tyto produkty pak nejde nastavit ani delší odeslání dotazníku spokojenosti.
ITEM_ID je také důležité, pokud chce obchod nastavit pozdější odeslání dotazníků spokojenosti.
Dotazníky jsou defaultně odesílány na základě tagu DELIVERY_DATE (tedy dle reálné dostupnosti produktů). Jestliže nám tuto informaci včetně objednaných produktů (=ITEM_ID) nezasíláte skriptem Ověřeno zákazníky, dotazníky odejdou za 6 dní od zalogování objednávky do našeho systému. Pro více informací nás kontaktujte na [email protected]
Pozor!
ITEM_ID nesmí být recyklovaný. To znamená, že pokud nějaký produkt z xml feedu v průběhu času vyřadíte, nesmí být jeho ITEM_ID použito u jiného produktu. V těchto případech opožděné odesílání dotazníků nefunguje správně a zároveň se do dotazníku mohou párovat jiné produkty.