Informace o uživateli

Odhlásit se
Administrace e-shopu
  • Nastavení
    • Přidat obchod
  • Nápověda a aktuality
    • Průvodce Heurekou pro e-shopy
    • Podmínky a důležité dokumenty
    • Přehled shop systémů

Vše co potřebujete vědět před vstupem do Marketplace

  • Co je potřeba zkontrolovat?
  • Co bych měl ještě před spuštěním vědět?

Co je potřeba zkontrolovat?

I přesto, že se snažíme o co nejhladší přechod, bez pár úprav a zásahů do provozu se bohužel neobejdeme. Následující body tedy měl zkontrolovat každý e-shop, který na Heureka Marketplace působí.

  1. Ověření u poskytovatele plateb Adyen,
  2. Možnosti doprav a plateb,
  3. údaje o obchodu.

Ověření u poskytovatele plateb Adyen

Ověření je povinné pro všechny e-shopy, abychom vám mohli posílat výplaty za objednávky uhrazené online platební kartou.
 
Veškeré podrobnosti k ověření naleznete v článku KYC - Jak ověřit svůj obchod pro využívání online plateb?
 

Možnosti doprav a plateb

Vámi nabízené dopravy a platby můžete poskytnout přes více zdrojů:

  1. Marketplace API,
  2. XML feed,
  3. tabulka doprav v administraci Heureky.

 Postupujte proto podle jednoho z následujících bodů:

  • Využívám API (kliknutím rozbalíte)

    Platby a dopravy se nadále zobrazují podle toho, co nám zasíláte přes API. Chcete-li využívat API, podívejte se na návod nastavení API a také na Changelog. Chcete-li, aby zákazník obdržel číslo účtu ve shrnutí objednávky, které posíláme po vytvoření objednávky, zaškrtněte tuto možnost a zadejte číslo účtu v menu Platební metody v Heureka administraci. Jako variabilní symbol zákazník použije číslo objednávky z Heureky. Pokud vám to nevyhovuje, doporučujeme zasílat platební údaje ve vašem potvrzovacím emailu a pole v administraci nevyplňovat.

  • API nevyužívám, ale platby a dopravy zasílám v XML feedu (kliknutím rozbalíte)

    Způsob dopravy a poplatky za dopravu, jsou zákazníkovi nadále nabídnuty tak, jak je uvádíte v XML feedu. Jedinou výjimkou je osobní odběr, který v XML feedu zaslat nelze. Osobní odběr je potřeba vyplnit v tabulce Způsobů doručení a v tabulce Poplatků za dopravu v Heureka administraci. K tomu, jak ho správně vyplnit, vám pomůže článek Jak nastavit nabízené platby a způsoby dopravy Jak nastavit nabízené platby a způsoby dopravy..

    Pokud chcete využívat možnost bankovního převodu, zaškrtněte tuto možnost a zadejte číslo účtu v menu Platební metody v Heureka administraci. Zákazník obdrží číslo účtu ve shrnutí objednávky, které zasílá Heureka. Jako variabilní symbol zákazník použije číslo objednávky z Heureky.

  • API nevyužívám, platby a dopravy v XML feedu nezasílám (kliknutím rozbalíte)

    Pokud nevyužíváte API a nechcete využívat ani XML feed, můžete využít naší tabulku doprav a poplatků. Je potřeba vyplnit tabulku Způsoby doručení a Tabulku poplatků za dopravu, podle návodu Jak nastavit nabízené platby a způsoby dopravy..

    Pokud chcete využívat možnost bankovního převodu, zaškrtněte tuto možnost a zadejte číslo účtu v menu Platební metody v Heureka administraci. Zákazník obdrží číslo účtu ve shrnutí objednávky. Jako variabilní symbol zákazník použije číslo objednávky z Heureky.

Údaje o obchodu

Údaje, které jste zadali během registrace, poskytujeme zákazníkům. Zkontrolujte si, že jsou stále aktuální, aby nedošlo k nedorozumění třeba při vrácení zboží. Údaje pro vrácení zboží si zkontrolujte v současném nastavení v záložce Nastavení vrácení objednávek, a kontaktní údaje na svou podporu v záložce Profil obchodu

Co bych měl vědět?

Jak funguje fakturace provizí?

Jinak se fakturuje objednávka placená online platbou a jinak objednávka na dobírku či platbou na bankovní účet přímo prodejci. V administraci si můžete stáhnout detailní rozpis všech fakturovaných objednávek ve formátu CSV. Také je k dispozici elektronická faktura.

Více informací o fakturacích naleznete v článku Jak funguje fakturace provizí?

Jak se vyplácí peníze za objednávky hrazené online platbou?

Veškeré prostředky se vyplácí automaticky všem obchodníkům  jednou týdně, formou hromadné výplaty.

Veškeré informace, zjistíte v článku Jak se vyplácejí peníze za objednávky hrazené online platbou?

Jak zpracovávat objednávky?

Více o procesu zpracování objednávek se dozvíte v článku Jak zpracovávat objednávky?

Co jsou povinné parametry a jak s nimi pracovat?

Povinné parametry jsou častou příčinou neaktivních nabídek nejen v Heureka Marketplace, ale i v klasickém zobrazení na produktových kartách.
 
Zkontrolujte si tedy, jestli máte vše správně nastaveno: Co jsou to povinné parametry a jak s nimi pracovat?

Jak vyřídit požadavek na vrácení objednávky?

Zákazník má možnost vrátit nevyhovující produkt přes Zásilkovnu zcela zdarma.
 
Více, jak celý proces funguje, se dozvíte v článku Jak vyřídit požadavek na vrácení objednávky?
A: Nový Heureka Marketplace se spustí na začátku Března. Plánované spuštění je 5.3.2024.
Heureka

U nás najdete přes 29 000 000 produktů a 38 100 internetových obchodů

O Heurece

  • Co je Heureka?
  • Kontakty
  • Podmínky používání
  • Volná pracovní místa
  • Pro média
  • Heureka bloguje
  • Blog HeurekaDevs

Pro zákazníky

  • Jak nakoupit
  • Heureka v mobilu
  • Heureka radí
  • Nakupte přímo u nás
  • Nastavení souhlasu
  • Užívání cookies
  • Ochrana soukromí
  • Bezpečná platba kartou Bezpečná platba kartou

Pro partnery

  • Administrace e-shopu
  • Registrovat nový e-shop
  • Služby pro e-shopy
  • Heureka Marketplace
  • Služby pro značky
  • Datové přehledy
  • Affiliate program
  • Edukační videa
  • Nápověda

Projekty

  • Ověřeno zákazníky
  • ShopRoku
  • ProduktRoku
  • Certifikace partnerů
  • Black Friday
  • Udržitelný e-shop

Zákaznická linka

+420 488 570 070

Sledujte nás na sociálních sítích

Copyright © 2007–2025, Heureka Group a.s., všechna práva vyhrazena.