Princip párování v kategoriích
V rámci katalogu Heureky rozlišujeme čtyři druhy kategorií:
Běžné kategorie
U běžných kategorií, kterých je v rámci katalogu největší podíl, neexistují žádné speciální podmínky pro napárování nabídek.
Ve většině běžných kategorií dokážeme spárovat nabídky automaticky na základě 100% shody v názvu, pokud:
-
Má již jakákoliv nabídka zařazená v konkrétní kategorii naprosto stejný název.
-
Má již jakýkoliv produkt naprosto stejný název v konkrétní kategorii.
Nabídky, které mají v konkrétní kategorii název unikátní, párujeme manuálně.
Kategorie s povinným parametrem
V rámci katalogu máme zavedených několik kategorií, kde vyžadujeme mít při nabídce vyplněné povinné parametry. Takové kategorie se vyskytují nejčastěji v rámci segmentu oblečení, obuvi a doplňků, ale také v rámci segmentu sportu a outdooru, případně segmentu dílny, stavby a zahrady.
Jedná se o následující parametry:
-
Velikost (především u oblečení a obuvi, a to včetně sportovních a pracovních kousků).
-
Objem (především u batohů, tašek, zavazadel apod.).
-
Délka (pásky a šle, šátky apod.).
Bez vyplněného parametru nabídka nemůže pokračovat v párovacím procesu. V rámci těchto kategorií párujeme nabídky pouze manuálně, doba párovacího procesu je patrně delší.
Kategorie s povinným EAN kódem
V případě všech následujících kategorií je potřeba mít vyplněné EAN kódy ve vašem XML feedu, a to přímo v tagu <EAN>. Bez této informace nejsme schopni nabídky pod takovými kategoriemi spárovat.
-
Audioknihy
-
E-booky a elektronické knihy
-
Filmy
-
Hudba
-
Knihy
-
Komiksy a manga
-
Mapy a průvodci
-
Učebnice
V ostatních kategoriích není potřeba EAN kód uvádět, neboť na základě něj nabídky nepárujeme.