Při velmi konkrétním výsledku může nastat situace, kdy zobrazíme dva stejné výsledky, nicméně první výsledek je vždy produktová karta, na které je nabídka zařazena a druhý výsledek je výsledek z fulltextového vyhledávání.
Výhodou napárování na produktové karty je bezesporu možnost cenového porovnání s konkurenčními obchody. I pokud máte unikátní nabídky, jsou umístěny přímo v katalogu Heureky a v případě vyhledávání se vždy produktové karty zobrazují jako první v pořadí. Oproti tomu fulltextové nabídky (= výsledky z vyhledávání) jsou brány pouze jako doplnění vyhledávání v případě, že na hledané slovo není dostatek výsledků z katalogu. Pokud tedy zákazník hledá obecnější výrazy, může se stát, že se fulltextové nabídky nezobrazí vůbec. Není ani výjimkou, kdy na obecný výraz přesměrujeme zákazníka přímo do dané kategorie, kde se sdružují pouze produktové karty.
Produktovou kartu vždy rozeznáte tak, že má pod názvem nabídky uvedenou kategorii, kde je nabídka umístěna, případně parametry charakterizující produkt a hodnocení, pokud je na kartě více jak jeden prodejce, modré tlačítko přesměruje zákazníka přímo na cenové porovnání.