Informace o uživateli

Odhlásit se
Administrace e-shopu
  • Nastavení
    • Přidat obchod
  • Nápověda a aktuality
    • Průvodce Heurekou pro e-shopy
    • Podmínky a důležité dokumenty
    • Přehled shop systémů

Zobrazování nabídek v katalogu Heureky

Nabídky obchodu zobrazujeme dvojím způsobem, a sice: 
  • V rámci řazení nabídek na produktové karty.
  • V rámci zobrazení na základě fulltextového vyhledávání. 

Při velmi konkrétním výsledku může nastat situace, kdy zobrazíme dva stejné výsledky, nicméně první výsledek je vždy produktová karta, na které je nabídka zařazena a druhý výsledek je výsledek z fulltextového vyhledávání. 

Jaký je rozdíl mezi produktovou kartou a fulltextem?
 

Základní rozdíl je v počtu prokliků na webové stránky e-shopu. V případě produktových karet to je cca 90–95 % přístupů do e-shopů, kdežto v případě nezařazených nabídek ve fulltextu je to jen 5–10% z celkové návštěvnosti e-shopů z Heureky. Nabídky mohou být nezařazené hned z několika důvodů:
  • Prodejce nevyužívá PPC režim (v režimu FREE neprobíhá proces párování).
  • Pro nabídku nemáme vhodnou kategorii, a tak ji nelze zařadit.
  • Nabídka nesplňuje podmínky pro napárování - např. má chybně uvedenou kategorii, nemá všechny povinné informace v názvu, nemá vyplněné povinné parametry apod.

Jaký je rozdíl ve vyhledávání v případě produktové karty a fulltextu?
 

Výhodou napárování na produktové karty je bezesporu možnost cenového porovnání s konkurenčními obchody. I pokud máte unikátní nabídky, jsou umístěny přímo v katalogu Heureky a v případě vyhledávání se vždy produktové karty zobrazují jako první v pořadí. Oproti tomu fulltextové nabídky (= výsledky z vyhledávání) jsou brány pouze jako doplnění vyhledávání v případě, že na hledané slovo není dostatek výsledků z katalogu. Pokud tedy zákazník hledá obecnější výrazy, může se stát, že se fulltextové nabídky nezobrazí vůbec. Není ani výjimkou, kdy na obecný výraz přesměrujeme zákazníka přímo do dané kategorie, kde se sdružují pouze produktové karty.

Ukázka výsledků fulltextového vyhledávání
 

Produktovou kartu vždy rozeznáte tak, že má pod názvem nabídky uvedenou kategorii, kde je nabídka umístěna, případně parametry charakterizující produkt a hodnocení, pokud je na kartě více jak jeden prodejce, modré tlačítko přesměruje zákazníka přímo na cenové porovnání.

Heureka

U nás najdete přes 29 000 000 produktů a 38 100 internetových obchodů

O Heurece

  • Co je Heureka?
  • Kontakty
  • Podmínky používání
  • Volná pracovní místa
  • Pro média
  • Heureka bloguje
  • Blog HeurekaDevs

Pro zákazníky

  • Jak nakoupit
  • Heureka v mobilu
  • Heureka radí
  • Nakupte přímo u nás
  • Nastavení souhlasu
  • Užívání cookies
  • Ochrana soukromí
  • Bezpečná platba kartou Bezpečná platba kartou

Pro partnery

  • Administrace e-shopu
  • Registrovat nový e-shop
  • Služby pro e-shopy
  • Heureka Marketplace
  • Služby pro značky
  • Datové přehledy
  • Affiliate program
  • Edukační videa
  • Nápověda

Projekty

  • Ověřeno zákazníky
  • ShopRoku
  • ProduktRoku
  • Certifikace partnerů
  • Black Friday
  • Udržitelný e-shop

Zákaznická linka

+420 488 570 070

Sledujte nás na sociálních sítích

Copyright © 2007–2025, Heureka Group a.s., všechna práva vyhrazena.